Kan dagteller niet resetten
- Grobbee1988
Kan dagteller niet resetten
Hallo,
Ik kan mijn dagteller niet resetten. Ik heb al van alles geprobeerd. Weet iemand misschien hoe het komt? Ik voel wel dat ik hem indruk, maar verder gebeurt er vrij weinig.
Alvast bedankt,
Ik kan mijn dagteller niet resetten. Ik heb al van alles geprobeerd. Weet iemand misschien hoe het komt? Ik voel wel dat ik hem indruk, maar verder gebeurt er vrij weinig.
Alvast bedankt,
je leeft maar 1 keer! dus geniet er van!
Showroom
Showroom
Re: Kan dagteller niet resetten
Zijn er tellerringen in je auto geplaatst? Dikke kans dat het pinnetje dan verkeerd is teruggezet.
- Grobbee1988
nee er zitten geen tellerringen omheen
Showroom
Showroom
Ik heb dit ook, best irritant, heb het ook een keer losgehaald en netjes teruggeplaatst maar je voelt geen vering zoals bij de rechter he?
Denk dat er een nieuw pinnetje inmoet? Hoop dat dat los te bestellen is.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
-
j0ep
Klokkenwinkel eruit en open halen om te zien of het pinnetje juist zit of reeds afgebroken. Even naar youtube zoeken op "installing e46 rings"
Groet
Groet
- Grobbee1988
Bij mij veert hij nog welDanishbmw schreef:Ik heb dit ook, best irritant, heb het ook een keer losgehaald en netjes teruggeplaatst maar je voelt geen vering zoals bij de rechter he?
Showroom
Showroom
- Roytimmerman89
- BimmerPortal Fotograaf
Ik had het zelfde probleem. Nogmaals de tellerunit eruit gehaald en open gemaakt. Wat blijkt, van het linker pinnetje was het onderste kleine pinnetje dat daadwerkelijk op het knopje duwt verbogen. (beetje vage uitleg maar had er geen foto's van gemaakt). Waarschijnlijk is die verbogen doordat ik misschien te hard op het pinnetje geduwd heb. Maar nu dus dat pinnetje terug gebogen en nu doet tie het weer.
Dat zal het waarschijnlijk zijn ja, dat kleine rottige pinnetje. Een onderdeel van vijf cent, maar wel klote als het niet goed werkt 
Bij mij lag het probleem ook in een verbogen pinnetje. Toen ik het probeerde terug te buigen brak ie natuurlijk af.
Weet iemand of die pinnetjes nieuw te bestellen zijn of wordt het er eentje van de slopert?
Weet iemand of die pinnetjes nieuw te bestellen zijn of wordt het er eentje van de slopert?
320d (E91)
Hiervoor oa: 525d (E61), 320da touring (E46), A4 TDI Quattro, A4 1.8TFSI, A4 2.0TDI, 900 Turbo Aero, Delta Integrale, ...
Hiervoor oa: 525d (E61), 320da touring (E46), A4 TDI Quattro, A4 1.8TFSI, A4 2.0TDI, 900 Turbo Aero, Delta Integrale, ...
-
j0ep
Rutger,
pinnetjes los zijn NIET te verkrijgen. Eergisteren nog bij de dealer geweest. Zal dus een complete teller worden van de sloop. Voordeel is dan wel dat je gelijk twee pinnetjes hebt en er eentje kan verpatsen.
Joep
p.s. wil graag een pinnetje van je afnemen
pinnetjes los zijn NIET te verkrijgen. Eergisteren nog bij de dealer geweest. Zal dus een complete teller worden van de sloop. Voordeel is dan wel dat je gelijk twee pinnetjes hebt en er eentje kan verpatsen.
Joep
p.s. wil graag een pinnetje van je afnemen
Joep, das nou jammer. Ik wil er trouwens ook wel een van jou afnemen
Ik ga eens kijken of ik iets zelf kan fabriceren, volgens mij kom je een heel eind met een paperclip en wat lijm.
Ik ga eens kijken of ik iets zelf kan fabriceren, volgens mij kom je een heel eind met een paperclip en wat lijm.
320d (E91)
-
j0ep
Klopt, elders op het forum staat een link van iemand die het met een paperclip en wat lijm gerepareerd heeft.
Succes
Succes
- Grobbee1988
Ik heb een tellerbak van de sloop opgehaald en bij het installeren brak er weer 1 af dus was ze alle 2 nodig. heb er helaas geen 1 over voor iemand
Showroom
Showroom
-
Holographic91
Hoeveel heb je bij de sloop ervoor moeten neerleggen als ik vragen mag?
- Grobbee1988
50 euro, maar dat is per sloop verschillend
Showroom
Showroom