Bij deze wil ik mij ook even kort voorstellen hier.
Toen ik onlangs op zoek was naar foto's van E46's met de bekende VMR velgen erop ('k ben van plan om die ook ooit te steken), kwam ik uit bij foto's van 'Griffendahl' en wat nog meer was: zijn wagen had dezelfde kleur als die van mij
Blijkbaar was Griffendahl ook nog lid en moderator op dit forum, dus bij deze meld ik mij ook even aan
Ikzelf ben nog student (laatste jaar Master ICT), en rijd nu al een 4-tal jaar rond met deze 320ci coupé van 2001:

Al 4 jaar lang vertrek ik elke morgen met een grote smile naar de campus! Zalig cruizen met deze wagen! Ik ben er nog altijd verliefd op hehe
Hier thuis zijn ze ook nogal BMW-minded (ik moest de mosterd toch ergens van halen, nee?
): mijn ma was de eerste die voor de charmes van BMW was gevallen en rijdt sindsdien rond met een E39 (die ik vorig jaar 'verplicht' heb doen upgraden van de de standaard stalen 'mormels' van 15" naar M-tech 17" velgen 

Daarna is m'n pa gezwicht en heeft hij toen zijn oog laten vallen op een E60 (die sinds een 2-tal weken nu ook eindelijk een deftige set 19"ers heeft gekregen):

Ik hoop dat ik hier nog veel kan bijleren (dankzij Griffendahl is dat al een deel gelukt
) en dat we mekaar ooit eens tegenkomen op een meeting Greetz from Belgium
!Nils