ik zelf persoonlijk ben best wel een oem freak maar 1 ding begrijp ik niet zo goed bij bmw, HELEMAAL niet bij de nieuwere modellen...
dit met rood omcirkelde lijsten... zijn gwn metaal met een plastic laagje. hoog-glans zwart zat ik aan te denken...
wat vinden jullie ervan?
zou je het een goede mod vinden?
vind je het meer iets voor een e 46 of zelfs e60 als mod...?
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
hmmmm dat van die shadow/line ga ik eens uitzoeken.
en wat betreft de spiegels, zoals te zien op het plaatje is die al compleet in carosserie kleur gespoten (diamantschwarz)
maar idd als dit niet al zo was geweest, had dat wel gemoeten
bedankt voor je comment
Naar mijn weten is dat onderdeel nooit meegespoten geweest. Het is altijd 'matzwart'. Weet trouwens ook niet of het wel plastic is, bij mijn vorige auto was dat gedeukt en geroest...
Misschien dat het mooi staat, maar misschien ook niet. Je kunt het voor jezelf ook even shoppen met photoshop, hoe het eruit zou gaan zien?
Edit:
Is dus ook niet van plastic, maar wat jij zegt met waarschijnlijk een plastic laagje...
heel even gezocht op shadow line, maar e46 heb je idd wel de hoogglans zwarte,
e36 niet. daar krijg ik alleen maar zwarte niertjes dan te zien....
of ik het ga doen weet ik ook nog niet maar omdat mijn auto al vrij donker is... lijkt het mij wel mooi staan maar miss ook erg sjonnie
dus ik blijf er gwn rustig over nadenken, het kan immers altijd nog.
tot die tijd lees ik graag de meningen van anderen
Hint: Als je het plastic eraf hebt gehaald zie je de kleur van je lak
Misschien een optie?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
dat wist ik niet !
zit dus een beetje hetzelfde als met de originele sideskirt, dat er plastic over het spuitwerk is heen gegaan.?
denk dat als die in kleur van de auto is het misschien een beetje flauw staat. maar ik stoor me af en toe aan het plastic, het is namelijk niet meer in nieuwstaat. (wat logisch is...) maar daardoor niet echt aantrekkelijk voor het oog
bedankt voor de tip
edit: wel 1 klein vraagje, dat plastic is dat dik? valt er dan gelijk overdreven gezegt een gat? of is dit zelfs voor de kenners dan niet te zien?