Hahah heb al 4 jaar een vriendin en een leuke relatietan_n86 schreef:Prachtige auto, leuk feitje dat Del Piero erin heeft gezeten met heel veel vrouwelijk schoon naast hem. Dat zal nu ook gaan gebeuren denk ik zo

Hahah heb al 4 jaar een vriendin en een leuke relatietan_n86 schreef:Prachtige auto, leuk feitje dat Del Piero erin heeft gezeten met heel veel vrouwelijk schoon naast hem. Dat zal nu ook gaan gebeuren denk ik zo
Jaaah dat vond ik ook gaafj0eyv schreef:Mooi verhaal inderdaad. Leuk om te weten dat hij van Del Piero is geweest. Het viel mij trouwens op dat je onder de linker koplamp een kleinlogo hebt zitten maar aan de andere kant niet. Zag er wel leuk uit trouwens!
't Ziet er meer uit alsof je @180 km/h een dikke bromvlieg d'r voor hebt gehad als je het mij vraagt. Mooie M3 verder dat zeker, zo'n voetballer dat zegt en doet mij dan weer helemaal niks though. Ik heb ongeveer evenveel met voetbal als met fierljeppenPhoenix89 schreef:Jaaah dat vond ik ook gaafmaar de vorige eigenaar heeft m maar aan 1 kant gezet en ik vind t iets aparts hebben
O ok....wist ik niet.j0eyv schreef:We hebben al een smoelenboek..
Een boekje met foto's van werknemers. Wordt vaak in bedrijven gebruikt. Of op fora zoals dezePhoenix89 schreef:Wat is een SMOELENBOEK?j0eyv schreef:We hebben al een smoelenboek..![]()
@ MoRz Hahaha is een vriend van mij, helemaal gek van auto's en hij wilde er ook bijhoren