ik heb 'm nu twee jaar, en mijn vrouw mag er dagelijks in rijden, mijn werkgever vond een 2010 mondeo goed genoeg voor mij. er zitten 7-voudig verstelbare stoelen in, een aanrader als je lang bent. in de deur is een tweeterplaats al helemaal voorbereid, bij de dealer voor 38€ een setje tweeters gekocht van de pro serie (met dank aan de info op babybmw.net),en deze klikken er zo in, ook elektrisch helemaal voorbereid. sub erbij, parrot erin (met iso-to-car adapters zo gefixd). ik heb ook een E46 thuiskomer en krik, helaas/gelukkig een keer gebruikt. en ik heb nog een set winterbandjes op borbet velgen. Het Msport onderstel stuurt super op mooi gladde wegen, alleen is het op slechte (buitenlandse-, klinker-) wegen aanzienlijk minder. ik heb wel eens overwogen om er standaard veren en shocks onder te zetten, maar ik wil eerst eens proefrijden met een standaard 1. bij een proefrit 2 jaar terug in een gewone 1 was er zoveel onderstuur (zal er iets loos geweest zijn, wanli of linglong banden ofzo) dat ik wat huiverig ben.