Reken maar dat die er zuiniger van wordt... En je remweg wordt ook korter. Bij mijn auto met schroefset merkte ik dat ik van 1:19 naar 1:20 ging ongeveer... Dit is ook wel te verklaren, bij een onverlaagde auto met zachte veren trek je hem bij remmen en optrekken altijd in de veren, dit kost energie die je bij stuggere veren kan gebruiken om af te remmen of te versnellen. Komt nog bij dat je frontale oppervlak ook nog iets afneemt en je het frontaal oppervlak van je grootste wrijvingsweerstand - namelijk je banden - ook nog flink verminderd. Tel dit alles bij elkaar op en je hebt je besparing...boerstal schreef:hij gaat er echt niet zuiniger van lopen, als je hem gaat verlagen.
zou wat zijn
Misschien dat een schroefset binnen jouw budget alleen maar loopt te stuiteren, maar met een goede - en goed afgestelde - schroefset heb je daar absoluut geen last van. De kunst is wel om een schroefset te zoeken die aansluit bij jou wensen, en dan is de eis dat het maximaal 200 euro mag kosten natuurlijk niet reëel. Verder omdat je een stuk meer controle hebt over je onderstel durf ik je te garanderen dat je met een schroefset duidelijk minder last hebt van drempels als een auto even ver verlaagd op veren...boerstal schreef:en een schroefset is gewoon K u T omdat je aalleen maar loopt te stuiteren, alleen veren er onder OKE
en ziet de net zo tof uit,
Overduidelijk heb je echt heb je echt geen flauw benul waar je het over hebt...

