tachoringen
tachoringen
hoi
ik zou graag chrome tachoringen plaatsen.
heb op markplaats nl cnc gedraaide ringen gevonden(deze zouden mooier en beter passen)
is dit werkelijk zo of zijn de gewone ringen (met kliksysteem) even goed die je bij een tuningbedrijf kan kopen.
en moet het stuurwiel gedemonteerd worden voor het plaatsen van de ringen?
ik zou graag chrome tachoringen plaatsen.
heb op markplaats nl cnc gedraaide ringen gevonden(deze zouden mooier en beter passen)
is dit werkelijk zo of zijn de gewone ringen (met kliksysteem) even goed die je bij een tuningbedrijf kan kopen.
en moet het stuurwiel gedemonteerd worden voor het plaatsen van de ringen?
Re: tachoringen
Nee, stuur even na benenden doen en je kunt de cockpit er zo uit halen.
Zeer makkelijk om zelf te monteren, kleine 15min werk.
Maar ik heb ze gewoon bij Wheelsonline.nl besteld, de chrome versie. Die CNC kwam ik ook al tegen, maar weet niet .. Ik kies dan toch liever voor het kliksysteem waarvan ik weet dat ze direct goed zijn.
Zeer makkelijk om zelf te monteren, kleine 15min werk.
Maar ik heb ze gewoon bij Wheelsonline.nl besteld, de chrome versie. Die CNC kwam ik ook al tegen, maar weet niet .. Ik kies dan toch liever voor het kliksysteem waarvan ik weet dat ze direct goed zijn.
- largeproject
- Contacteer:
En stuur ff naar je toe trekken,ook iets meer ruimte,aan de bovenkant van de cockpit ziten 2 kleine parkers en dan kan ie idd naar voor worden weg gekantelt.
Heb ze zelf van HL,dit zijn de zg. matchrome,(is gewoon plastic),vond mat crome mooier ivm de intrieur lijsten.
was het click systeem,maar heb der toch een druppie lijm op gedaan omdat er teveel speling op zat en daar doorde ringen iets wat konden verdraaien.
Heb ze zelf van HL,dit zijn de zg. matchrome,(is gewoon plastic),vond mat crome mooier ivm de intrieur lijsten.
was het click systeem,maar heb der toch een druppie lijm op gedaan omdat er teveel speling op zat en daar doorde ringen iets wat konden verdraaien.
Weet iemand waar ik die mat grijze tacho ringen kan krijgen ? dus die OEM look ???
heb nu de Chrome erin zitten , en toch vind ik die OEM's mooier, en tjah niemand wou ze ruilen met mij dus vroeg ik me gwn af waar ik de OEM look kon kopen?
heb nu de Chrome erin zitten , en toch vind ik die OEM's mooier, en tjah niemand wou ze ruilen met mij dus vroeg ik me gwn af waar ik de OEM look kon kopen?
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
- largeproject
- Contacteer:
Mijne kommen van HL uit Ede.
Jah die van mij komen bij wheels online vandaan, geen druppel lijm was nodig, ze klikten er goed stevig in, maar zoals ik als aangaf was ik op zoek naar de MAT grijze in plaats van de chrome,, die ik nu al erin heb zitten
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
- largeproject
- Contacteer:
HL heeft beide der liggen,de mat grijze hoeft je niet te lijmen,toch heb ik der een drupje op laten vallen,weet nu zeker dat ze niet verschuiven kunnen.