en zijn er verder nog wat dingetjes waar ik rekening mee moet houden tijdens de aankoop?
Ga morgen een setjes bezichtigen , 18 inch, de beste man claimt dat ze origineel zijn, ik ben benieuwd
Even een foto ter illustratie :
Deze afbeelding is niet de foto van de daadwerkelijke velgen die ik van plan was te kopen, dit was gewoon iets wat ik op internet vond,, ( het was maar om het idee te geven over welke het gaat)PIR3lly schreef:Volgens mij is 18" niet origineel.
Onder een M3 zitten van dat type meestal 19" velgen gemonteerd.
Op die foto zie ik ook geen origineel M logo, dus ik denk dat het gewoon imitaties zijn.
Originele 19" M3 velgen passen niet onder een 320Ci, dan zou je de spatborden achter iets moeten uitrollen.
mijn bericht goed lezen, (| de orginele 19 inch velgen van een M3 hebben op de vooras een ET van 44.en 8.5j breedDnl schreef:4 originele gaan niet passen! (19"), heb er zelf ook na gekeken maar helaas ;(.
Gaat wel passen als je achter laat uitrollen, maar dan is de vraag.. Rijdt het dan nog fijn? En is er nog iets wat comfort heet.
okey bedankt voor de tipBertusE46 schreef:18" Evo is nooit origineel. Enkel 19".
Kijk wel even of je aan de binnenkant van de velg 'Made in Germany' ziet staan, anders zou ik ze mooi laten liggen.....
ow owkeyy op die manier,, jah zal er wel ff op letten morgen als ik ze in real life ga bezichtigenBertusE46 schreef:Anders zijn het imitaties uit Taiwan ofzo.
Ik heb je bericht gelezen, info wat bij mij ook al wel bekend.blue-beemer schreef:mijn bericht goed lezen, (| de orginele 19 inch velgen van een M3 hebben op de vooras een ET van 44.en 8.5j breed
Ik weet het hoe het met dat zit, maar wat Bertus bedoelde is dat je voor immitatie velgen het beste Made In Germany kunt nemen omdat die van beste kwaliteit zijn.firenza schreef:de velgen zijn Made in Italy dus geen taiwan enz
Ik weet het hoe het met dat zit, maar wat Bertus bedoelde is dat je voor immitatie velgen het beste Made In Germany kunt nemen omdat die van beste kwaliteit zijn.firenza schreef:de velgen zijn Made in Italy dus geen taiwan enz