qua carreserie is ie wel netje alleen roestplekje onder de kenteken plaat en de lak bladdert iets voor het schuifkantelraam, plus de randen van het dak rondom het dakraam roesten iets.
heb hem vandaag eens op de brug gehad en de versnellingsbak was wel lekker nat van olie, effe schoongemaakt en later een keer kijken waar dat precies vandaan komt.
ook lekt ie iets motorolie op de kleppendeksel (zweten zeg maar) ik moet in de loop van de tijd maar eens zien hoeveel olie die nodig heeft.
bij de achterophanging is ie ook wel beetje aan het roesten dus op de foto's lijkt het ook wel iets meer als dat dat het is.
maar voor mij een prima auto met 178d km op de teller (met NAP)
ik heb er

stootstrips bij gekregen moet alleen even klemmetjes halen bij de dealert en verder wil ik eigenlijk weing aan de buiten kant eraan gaan doen.
wel iets verlagen en misschien komen er in de loop van de tijd wat stickers op en misschien de remmen wat upgraden.
binnen in is het de bedoeling om er zo veel mogelijk uit te halen (gewicht besparen) en er in de loop van de tijd een rolkooi in te maken, die kooi moet dan ook gelijk een veerpootbrug zijn op de achter vering.
maar eerst gaat ik er gewoon zo mee op het circuit rijden en dan in de loop van de tijd wat aanpassingen doen.
ja er zitten idd nu al slicks onder die worden van de week nog vervangen.
is er hier op het forum misschien ook een gedeelte wat over circuit rijden gaat, waar leden komen die ook op het circuit te vinden zijn of er iig verstand van hebben?
bmw e36 coupe, 325i met vanos, 5v. handbak, bwj: 1994.
If in doubt, Full throttle!