auto vibreerd..??
-
juniorblabla
auto vibreerd..??
hallo
ik heb een bmw e46 coupe van het jaar 2000
maar nu heb ik het volgende probleem,
mijn auto vibreerd tog heel wat.. ik heb nieuwe draagarmen gestoken heb eens gekeken op speling aan de ophanging maar ik zie niets verdacht.. heb ook al de banden laten balanceren maar ook tevergeefs kan iemand mij helpen wat dit nog anders zou kunnen zijn?? en wat ook nog is is dat de silentblock van de pont achteraan versleten is.. kan dit ook de oorzaak zijn? ik zou die silentblock graag bestellen maar weet soms iemand het productie nr van dit? of preciese naam?
thx!
ik heb een bmw e46 coupe van het jaar 2000
maar nu heb ik het volgende probleem,
mijn auto vibreerd tog heel wat.. ik heb nieuwe draagarmen gestoken heb eens gekeken op speling aan de ophanging maar ik zie niets verdacht.. heb ook al de banden laten balanceren maar ook tevergeefs kan iemand mij helpen wat dit nog anders zou kunnen zijn?? en wat ook nog is is dat de silentblock van de pont achteraan versleten is.. kan dit ook de oorzaak zijn? ik zou die silentblock graag bestellen maar weet soms iemand het productie nr van dit? of preciese naam?
thx!
Re: auto vibreerd..??
Wanneer vibreert de auto precies? Dat is wel handig om te weten namelijk.
- Bimmergirl87
je zou hem eens kunnen uitlijnen, trekt hij ook naar links of rechts?
Eens BMW, altijd BMW
-
juniorblabla
als ik aan heel lage snelheid rij voel ik een kleine hobbeling in mijn stuur maar niet zo erg
maar als ik aan 100 km/h of sneller rij dan begint hij erg te vibreren..
ja hij trekt naar rechts moet ik inderdaad opnieuw laten uitlijnen..maar wat kan dit ermee te maken hebben?
ja hij trekt naar rechts moet ik inderdaad opnieuw laten uitlijnen..maar wat kan dit ermee te maken hebben?
-
juniorblabla
als ik aan heel lage snelheid rij voel ik een kleine hobbeling in mijn stuur maar niet zo ergmantisnl schreef:Wanneer vibreert de auto precies? Dat is wel handig om te weten namelijk.
- Bimmergirl87
Dan is de stand van de ophanging niet helemaal lekker..
Het kan dan zijn dat je auto moeilijker te besturen is en een 'eigen weg kiest' dus naar links of rechts trekt..
En tjah, het kan verschillende oorzaken heben, kan al door het raken van een stoeprand dat misschien een onderdeel licht ontzet of verbogen, dan krijg je dus dat de verschillende elementen een net andere stand ten opzichte van elkaar krijgen. Daardoor krijg je die trilling en het trekken van de auto (niet letterlijk opvatten heren
)
Het kan dan zijn dat je auto moeilijker te besturen is en een 'eigen weg kiest' dus naar links of rechts trekt..
En tjah, het kan verschillende oorzaken heben, kan al door het raken van een stoeprand dat misschien een onderdeel licht ontzet of verbogen, dan krijg je dus dat de verschillende elementen een net andere stand ten opzichte van elkaar krijgen. Daardoor krijg je die trilling en het trekken van de auto (niet letterlijk opvatten heren
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Zou hem zo en zo laten uitlijnen, kan alleen maar goed zijn, en is trouwens ook niet zo duur ( ik was toen geloof ik iets van 50 euro kwijt)
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
als je schijven krom zijn, dan voel je dat ook aan je rempedaal als je remt !, daar hoef je niet voor te kijken hoor
Eens BMW, altijd BMW
Als je stuur trild met remmen kan je draagarm ook kapot zijn, was bij mij het geval...
Gr
Gr
BMW 316i EXE sedan 2002