Hoeveel verlagen?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Bimmergirl87

Re: Hoeveel verlagen?

Bericht door Bimmergirl87 » 14 mar 2011, 19:40

Dat is waar, wil je echte kwaliteit dan betaal je er ook voor !!...Toch heb ik niets te klagen over deze veren, ze zijn idd wat stugger, maar heb wel een ontzettende goede wegligging !!...,
Kijk trouwens even naar mijn auto, heb net bij de 3serie een showroom geopend.

Gr Deb
Eens BMW, altijd BMW

mavinom

Bericht door mavinom » 20 mar 2011, 23:44

Hmm jah, dat is wel een goed punt van griffendahl.... ik ben nu eent twijfelen nog altijd. :P Het is immers een belangijke keuze voor je rijgedrag, tussen een vmaxx schroefset van 309 euro, of om men schokdempers standaard te vervangen met een setje weitec verlagingsveren van totaal 340 euro...of voor een autostyle roadkit met schokdempers en veren van 285....

Danishbmw

Bericht door Danishbmw » 22 mar 2011, 22:04

Je kan ook voor een fk ak schroefset gaan. Ik had die onder mijn e46 met 19 Î… wielen en het reed heerlijk comfortabel hoor.

Als je niet al te veel budget heb, zou ik gewoon lekker voor de van fk ak gaan hoor koste 250 en was er zeer tevreden over.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Styling”