hier gewoon even een goede tip wat het boren betreft..
De meesten die er nog geen site skirts op hebben zitten en toch een setje erop willen hebben zorgen dat ze alle montage delen bijelkaar krijgen om zo alles te monteren..
Als je het origineel wil plaatsen met de bevestigings pinnen dan gaan de meesten dus boren om de plastic druk dopjes erin te drukken en daarna gaat uiteraard alles erop gedrukt worden en is het mooie plaatje klaar . MAAR ...
Wel eens bij stil gestaan dat als je in je kokerbalk gaat zitten boren je blank metaal krijgt en de boor slijpsel binenin terrecht komt en je het van de buiten kant wel met een grond verfje kan afwerken maar je dus niet aan de binnenkant komt.
ten 2de gaat het meeste er weer af als je die plastic drukdopjes erin drukt en je alsnog onbeschermde metaal stukken hebt..
Aangezien ik al een mooi aantal jaren de E36 demonteer kom ik ze dus ook met site skirts tegen die achter af gemonteerd zijn en dus door de doe t zelvers erop gezet zijn, en dat er precies op de boor gaten flinke roest zat en de dorpel flink aangetast was met grote gaten..
en aangezien de site skirts erover heen geplaatst zit valt dit dus niet op totdat de auto voor de apk gaat en er stukken plaatwerk ingelast moet worden..
Ik zeg.. boren

wees slim en ga ze er gewoon op kitten.. er zijn genoeg goede merken kit die ervoor zorgen dat het zitten blijft hoor..
Heb destijds een E34 gehad en hier zaten ook geen site skirts op..
heb montage kit en schilders tape gekocht en eerst alles goed ontvet en daarna stukken schilders tape op een bepaalde lengte af gescheurd en toen alle delen van de site skirt gekit..
Vervolgens even met 2 personen de site skirt op de goede plek drukken en deze met schilder tape vast geplakt..
Dit op diverse delen gedaan (met de deuren open zodat het schilders tape mooi strak over je binnen drempel getrokken werd )
en het advies van de droogtijd op de kitspuit aanhouden..
Daarna schilders tape verwijderen en heb je graag wat je wilde hebben zonder het risico dat je (onzichtbare) schade aanricht..
En wees niet bang want als je het goed doet kun je gewoon 250 km rijden en vliegen ze er heus niet af hoor..
Greetz