BMWke77 Compact316 M edition project
Re: BMWke77 Compact316 M edition project
Hey man echt netjes waar heb jij je logos gehaald en prijs? Ik ben nog beetje aant kijken voor de mijn .. Doe zo verder
bedankt voor de leuke reacties !!
zoek regelmatig eens Ebay af (internationaal) om aan een speciaaltje te geraken ,
en daar zaten deze leuke items ook bij,
grtz
BMWke77
zoek regelmatig eens Ebay af (internationaal) om aan een speciaaltje te geraken ,
en daar zaten deze leuke items ook bij,
grtz
BMWke77

ah oke .
ik heb iemand gevonden op marktplaats die persoon vraagt niet zo veel voor 7 stuks 2xvoor en achter 4 voor velgen en 1 voor stuur

Mooie Compact hoor!
Tof om te lezen dat er nog liefhebbers zijn die updates willen doen om de wagen nog mooier te krijgen.
Heb je al zo'n ///M-achterbumper gevonden? Die zijn redelijk zeldzaam voor de Compact. Ik weet niet of ik er één zou plaatsen mocht ik er al één vinden..

Heb je al zo'n ///M-achterbumper gevonden? Die zijn redelijk zeldzaam voor de Compact. Ik weet niet of ik er één zou plaatsen mocht ik er al één vinden..
hoi,
ja hoor de Mtech achterbumper is na maanden zoekwerk splinternieuw gevonden in ENGELAND ,
echt een koopke gedaan , inclusief de onderlip met uitlaat uitsparing inbegrepen in originele verpakking !!
updates volgen snel
groetjes
BMWke77
ja hoor de Mtech achterbumper is na maanden zoekwerk splinternieuw gevonden in ENGELAND ,
echt een koopke gedaan , inclusief de onderlip met uitlaat uitsparing inbegrepen in originele verpakking !!
updates volgen snel

groetjes
BMWke77

@ bmwke ik heb mijn volledige kit in nl besteld die late de achterbumper maken mss toch handiger? Als je de prijs wil weten pm me dan
@funrazer ik heb ook nog een kerel in belgie gezien dat zijn achterbumper wegdoet als je wilt stuur ik de link
@funrazer ik heb ook nog een kerel in belgie gezien dat zijn achterbumper wegdoet als je wilt stuur ik de link
Je mag me die link altijd PM'en!kennys89 schreef:@funrazer ik heb ook nog een kerel in belgie gezien dat zijn achterbumper wegdoet als je wilt stuur ik de link

de prijs die ik betaald heb voor de originele Mtech bumper compleet incl verzending heeft me ongeveer een derde gekost van de originele nieuwprijs, denk wel dat ik die kans niet mocht laten liggen hé
voor die prijs verkocht er in Duitsland de zijne in 2dehands met krassen en gespoten(verkeerde kleur dan nog) voor een stuk duurder..
maar nu nog even afwachten tot die er op zit ...
I Cant wait to see the result ... :~ :~
groetjes
BMWke77

voor die prijs verkocht er in Duitsland de zijne in 2dehands met krassen en gespoten(verkeerde kleur dan nog) voor een stuk duurder..
maar nu nog even afwachten tot die er op zit ...
I Cant wait to see the result ... :~ :~

groetjes
BMWke77

nieuwe update,
de oude spiegels waren aan vervanging toe, en vond een leuk alternatief :

ondertussen bij de carossier voor een lakbeurt
grtz BMWke77
de oude spiegels waren aan vervanging toe, en vond een leuk alternatief :

ondertussen bij de carossier voor een lakbeurt

grtz BMWke77

Ik vind ze wel leuk staan!
ff z'n laatste zin lezenDarudevampire schreef:salberk?
(en niet in kleur gespoten?)

ik vind t wel gave spiegeltjes zo! staat netjes op zo'n compact

CSL Look spiegels?
>>>>Showroom E36's<<<<
Zo lijken ze leuk, ben benieuwd naar het totale shot.
hoi, inderdaad CSL look spiegels,
moet zeggen dat ik ze in Duitsland gekocht heb en tmerk kon ik niet achterhalen maar
die van Salberk lijken er toch wel goed op hé.
ga proberen zo snel mogelijk fotos te plaatsen als ze gespoten zijn
grtz
BMWke77
moet zeggen dat ik ze in Duitsland gekocht heb en tmerk kon ik niet achterhalen maar
die van Salberk lijken er toch wel goed op hé.
ga proberen zo snel mogelijk fotos te plaatsen als ze gespoten zijn
grtz
BMWke77