Goeiedag,
ik ben sinds kort in het bezit van een parrot mki9200. Ik heb 'm gekocht met bijhorende ISO-stekkers, dus aansluiten was niet echt een probleem, toch niet om 'm gewoon werkend te krijgen. Alles werkt naar behoren als ik alles aansluit, maar ik weet bij god niet hoe ik al die kabels/verloopstekkers/bluebox achter mijn radio moet krijgen. Ik ga de microfoon aansluiten aan de binnenspiegel, en dan de draad langs de hemel laten lopen, maar ik zou ni weten waar naatoe.
Isser iemand die dit al eerder heeft gedaan, eventueel met een ander type/merk/model? Aangezien alles met een microfoon ed. ongveer 't zelfde is...
alvast bedankt
parrot mki9200
Re: parrot mki9200
Blauwe doosje kan achter je dashboardkastje. Microfoontje heb ik ook bij de binnenspiegel, kabeltje kan langs de A-stijl bij de passagier weggewerkt worden.
Achter je radio zit aan de linkerkant een gat. Richting je stuur zegmaar. Dat blauwe kastje en al die verlopen heb ik ergens onder het stuur gebouwd toen. Ruimte zat daar.
Grt, René
Grt, René
-
poeperman
dat kon allemaal door dat gat richting stuur?
heb je nog iets anders moeten demonteren, zoals handschoenenkastje ofzo... Want het gat aan de linkerkant zoals jij omschrijft, Rene, lijkt me op 't eerste zicht echt niet groot genoeg
alvast bedankt lotgenoten!
heb je nog iets anders moeten demonteren, zoals handschoenenkastje ofzo... Want het gat aan de linkerkant zoals jij omschrijft, Rene, lijkt me op 't eerste zicht echt niet groot genoeg
alvast bedankt lotgenoten!
Als je die kunstof kap onder het stuur demonteerd, dan kun je daar al je spullen inbouwen. Radio eruit. Dan kun je de originele stekker richting het stuur wurmen door dat gat. Dan onder je stuur alles aansluiten en alleen die stekker van het verloopje weer richting de radio steken. Het is even puzzelen allemaal omdat dat verloopje niet zo lang is dat je het makkelijk op je radio aan kan sluiten. Je climate control paneeltje er uit klikken wil ook nog wel eens helpen. Dan kun je je hand daarin steken om de kabels een beetje te sturen als je je radioterug steekt. Succes!
Grt, René
Grt, René
Handschoenenkastje is zes schroeven en twee plastic pinnetjes, twee minuten werk. Daarachter zit bij mij alles prima weggewerkt. Vorige eigenaar heeft het gedaan, maar met de radio eruit, kabel een beetje creatief doorvoeren e.d., past alles makkelijk achter het dashboardkastje (heb het geheel al los gehad om te bekijken). Aan jou de keuze