Hey las even mee in dit topic en ikzelf had wel intresse , kunnen we een leuk prijsje afspreken aangezien ze anders tog stof staan te happen op jou zolder ?dpower717 schreef:gevondenzo snel gewoon
![]()
Heb dus een setje OEM xenon met die lens ervoor, voor een coupe.
Interesse ??
Kosten orginele Bmw xenon
Re: Kosten orginele Bmw xenon
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
- largeproject
- Contacteer:
firenza schreef:Hey las even mee in dit topic en ikzelf had wel intresse , kunnen we een leuk prijsje afspreken aangezien ze anders tog stof staan te happen op jou zolder ?dpower717 schreef:gevondenzo snel gewoon
![]()
Heb dus een setje OEM xenon met die lens ervoor, voor een coupe.
Interesse ??
Ze zijn inmiddels al van de zolder verdwenen en staan waarschijnlijk geen stof meer te happen.

heel goed gezien, ze waren heeeeeel snel weg.
Sorry jongens maar ik zal er moeite voor doen er nog een paar te ritselen.
Je weet immers nooit
Sorry jongens maar ik zal er moeite voor doen er nog een paar te ritselen.
Je weet immers nooit

BMW is a pleasure that you never can measure
Ik weet wel iemand die krijgt regelmatig gebruikte setjes OEM lampen icl alles binnen, als je wat zoekt laat het even weten dan kan ik vragen of die nog wat heeft.
- Silver Shadow
Uiteraard ben ik nog steeds opzoek naar een set orginele OEM lampen.
Mocht iemand ze nog hebben liggen ik hoor het graag
Greets
Mocht iemand ze nog hebben liggen ik hoor het graag
Greets
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
jaah graag als er wat te regelen valt voor een redelijke prijs ben ik wel geintresseerd, laat maar wat horen via pm of hier als je wat kan vindenMike schreef:Ik weet wel iemand die krijgt regelmatig gebruikte setjes OEM lampen icl alles binnen, als je wat zoekt laat het even weten dan kan ik vragen of die nog wat heeft.
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
Werkt de (handmatige)hoogteverstelling nog met oem xenon?
Originele Xenon met de originele lichtschakelaar heeft geen 'wieltje' meer in de auto voor de hoogteregeling.
Echter heb ik bij mij nog de originele (dus zonder xenon) lichtschakelaar i.c.m OEM Xenon koplampen, en dat werkt wel met het wieltje
Komt in de nabije toekomst nog wel een nieuwe schakelaar voor Xenon en Mistlampen...
Echter heb ik bij mij nog de originele (dus zonder xenon) lichtschakelaar i.c.m OEM Xenon koplampen, en dat werkt wel met het wieltje

Komt in de nabije toekomst nog wel een nieuwe schakelaar voor Xenon en Mistlampen...

www. M3 register .nl
Heeft een 'xenon' schakelaar nog meer voordelen dan t.o.v. een gewone schakelaar? Daar bij gelaten een evt. knop extra voor de voor mistlampen?
daar ben ik ook wel benieuwd naar. aangezien ik m'n orginele xenon lampen van de week kan verwachten. kun je orginele lichtschakelaar blijven gebruiken of dient deze ook vervangen te worden ?Mathieu schreef:Heeft een 'xenon' schakelaar nog meer voordelen dan t.o.v. een gewone schakelaar? Daar bij gelaten een evt. knop extra voor de voor mistlampen?
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
-
bij orgineel xenon gaat vaak je lamp knipperen heb ik begrepen.. aan... uit.. heel snel achter elkaar.
Dit is niet altijd zo.. soms doet ie het prima met de halogeen schakelaar.... schijnt...
Dit is niet altijd zo.. soms doet ie het prima met de halogeen schakelaar.... schijnt...
Bij PFL modellen (1998-2001) is na omcoderen/inleren de originele lichtschakelaar te gebruiken. Het wieltje is dan ook gewoon nog te gebruiken en je hebt dus nog hoogteregeling van binnenuit.
Bij FL modellen (2001-2004) moet de lichtschakelaar vervangen worden, anders gaan de lampen als een gek knipperen. Het wieltje vervalt en de lampen zijn dus niet meer van binnenuit in hoogte te verstellen. Als je het helemaal goed wil doen, dan kun je ook de automatische hoogteregeling achteraf inbouwen.
Bij FL modellen (2001-2004) moet de lichtschakelaar vervangen worden, anders gaan de lampen als een gek knipperen. Het wieltje vervalt en de lampen zijn dus niet meer van binnenuit in hoogte te verstellen. Als je het helemaal goed wil doen, dan kun je ook de automatische hoogteregeling achteraf inbouwen.
www. M3 register .nl
wat kost zo'n licht unit? ik heb enkel achter mistlichten. ik kan het niet zelf inleren omdat ik daar de software niet voor heb
het liefst doe ik het zelf

Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
- DJLeonardo
Ik heb waarschijnlijk een hele rare auto. Ik heb net OEM xenon ingebouwd (facelift) en gewoon mijn eigen halogeen schakelaar gehouden. Ik krijg geen foutmeldingen, niks knippert. Heb er een halfuur mee rondgereden an alles werkt. (ook de hoogte regeling dus) :?B46 schreef:Bij PFL modellen (1998-2001) is na omcoderen/inleren de originele lichtschakelaar te gebruiken. Het wieltje is dan ook gewoon nog te gebruiken en je hebt dus nog hoogteregeling van binnenuit.
Ik ging er vanuit dat ik nog iets moest inleren maareh....
Vind niet dat het heel erg fel is maar misschien zijn de lampjes gewoon oud. Gekke is ook dat het 6000 lampjes zijn. Ik dacht dat ze standaard met 4300 werden geleverd. Het zijn toch echt OEM units, overal staan BMW logo's etc.
*confused*
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Volgens mij is 4300k de kleur van de angel eyes??