Bluetooth verbinding grootbeeld Navi
Bluetooth verbinding grootbeeld Navi
Gisteren eigenaar geworden van een 320d touring E46 met een mooi grootbeeld navigatie/audio/telefoon-systeem. Het lukt helaas niet om een bluetooth verbinding te krijgen tussen mijn telefoon (iPhone 3g) en het systeem.
De handleiding geeft aan dat je telefoonknop in de middelconsole 3 seconden moet indrukken, contact op stand 0. Vervolgens contact op stand 1 en telefoonknop nog 3 seconden vasthouden. Mijn telefoon geeft echter geen systeem weer op te koppelen. Ook nog met een iPhone 4 en Blackberry geprobeerd, zelfde verhaal.
Doe ik iets verkeerd? is er iets kapot? Alvast bedank!
De handleiding geeft aan dat je telefoonknop in de middelconsole 3 seconden moet indrukken, contact op stand 0. Vervolgens contact op stand 1 en telefoonknop nog 3 seconden vasthouden. Mijn telefoon geeft echter geen systeem weer op te koppelen. Ook nog met een iPhone 4 en Blackberry geprobeerd, zelfde verhaal.
Doe ik iets verkeerd? is er iets kapot? Alvast bedank!
Re: Bluetooth verbinding grootbeeld Navi
Heb je uberhaupt bluetooth?.. kan je wel het systeem zien op je telefoon?.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Ja het systeem heeft bluetooth, tenminste dat beweert het instructieboekje en de vorige eigenaar
.
Op mijn telefoon zie je het systeem dus niet. Dus vandaar mijn vraag doe ik iets verkeerd of is wellicht de bleutoothfunctionaliteit van het systeem defect.
Op mijn telefoon zie je het systeem dus niet. Dus vandaar mijn vraag doe ik iets verkeerd of is wellicht de bleutoothfunctionaliteit van het systeem defect.
-
von jot
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik kan dit wel voor je regelen met mijn OBD-II scanner. Daarmee heb ik mijn HTC Desire ook kunnen aanmelden zonder problemen (Ik had exact het zelfde; zag ook geen devices).
Ik woon ik het zuid-oosten van het land.
Ik woon ik het zuid-oosten van het land.
Ik woon in omgeving Arnhem, dus afhankelijk van hoe zuid en/of oostelijk jij woont kan dat wel een goede optie zijn 
-
von jot
Boxmeer overdag (aan de A73 tussen Nijmegen en Venray), en in de buurt van Helmond-Gemert buiten werktijd. Makkelijkst voor jou is Boxmeer, maar dat kan alleen na werktijd (16:30 uur).
@ von jot, je hebt een PB.
ZIjn er nog andere dingen die ik zelf kan proberen? De accu is onlangs vervangen, kan dit er mee te maken hebben?
ZIjn er nog andere dingen die ik zelf kan proberen? De accu is onlangs vervangen, kan dit er mee te maken hebben?
-
von jot
Heb je een menupunt telefoon in je scherm, en brand er een rood ledje rechtboven op je navi? Dan is de bluetooth installatie zo goed als zeker kompleet. Heb je 1 of allebei niet, dan mis je een stukje apparatuur, en gaat het niet werken. Je hebt geen snapin nodig; aanmelden gaat ook zonder.