even voorstellen !

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
jordie E36

even voorstellen !

Bericht door jordie E36 » 21 feb 2011, 22:12

hallo allemaal, ik ben Jordie. Kom uit voorschoten (omgeven door den haag, leiden en wassenaar) ik ben de trotse eigenaar van een E36 sedan, 318 i. uit 93' diamant schwarz. Aangekocht in 2009 september vlak na me 18e verjaardag.

( nu komt er een lang lulverhaal ;) over de auto en mijn keuze, geen zin in? sla deze alinea dan maar ff over :P

in de zomer van 2009 ben ik actief op zoek gegaan naar een leuke e36 coupe, liefst blauw, licht OF donker, en met 6 cilinder motor 2.0 tot 2.8 maakte mij niet uit, als het maar zo'n prachtige 6 cilinder was. maar na lang zoeken en auto's bekeken ging ik vaak teleurgesteld weer weg. want de auto's waren stuk voor stuk in slechte conditie. denk aan bijvoorbeeld allemaal kapotte rubbers, deuken, roest, losse uitlaat? kapot interieur. en ga zo maar door... ( en het lag niet aan de prijs waar ik voor zocht ;) )
maar toen tog een prachtige 325 coupe automaat ( ik persoonlijk heb liever handgeschakeld ) licht blauw M pakket en wit leder vader interieurtje. en dikke originele M velgen KM stand weet ik niet meer.. was onder de 2 ton. dat wel;) en ik was verliefd. 5000 euro vraagprijs, maar ik ging op vakantie... maar besloot tijdens de vakantie tot de koop over te gaan maar je raad het al... verkocht :(
ik was het zat. en in mijn ging ik al voor een lichtgrijze e46 coupe. wel zeer prijzig maar ook heel mooi ;)
TOG per toeval toen op mijn huidige auto gekomen, via via gehoord dat die voor de dealers onderling te koop stond zielig te wezen onder een trap... mijn vader liet hem kopen door een vriend van hem ( die bij het bettreffende bedrijf werkt, en heeft die wagen en een oude belastingsvrije mercedes gekocht ) hij was oud en vies, maar na 6 uurpoetsen kon ik mijn ogen er niet vanaf houden... :love: 142*** op de teller en van mensen geweest die haar liefhadden ;) zelfs mee naar engeland genomen voor een paar jaar en weer terug. NAP alles is aanwezig keurige wagen na keuring remmen en uitlaat vervangen ( alles OEM ) en sindsdien rijd die als een zonnetje met nu 162*** op de teller.
sinds de aankoop, paar dingen laten doen, zoals de 15 inch doppen vervangen door leuke e 46 16 inch velgen.
het stoffen interieur dat nog in superstaat was verkocht en een lederset erin gezet. ( inclusief deurpanelen )
en de v bumper, A bumper, skirts, facelift grille, en spiegels laten spuiten. niks ///M omdat het een sedan is en ik persoonlijk hou dan niet zo van een snel uiterlijk. helemaal niet bij een 318:P
uiteraard witte knippers eropgezet voor en achter, 3e remlicht ook nog...
en de stootlijsten voor en achter vervangen. ( nu nog die van de zijkanten maar daar wil ik platte op ZONDER ///M logo maar weet niet of dat te doen is? maar daar open ik later nog wel een topic over. en achter heb ik M veertjes. wilde uhm iets lager hebben. maar niet zo laag dat het is alsof je zandzakken vervoert. nu staat die als je naar de lijnen van de auto kijkt, zoals de skirt gwn mooi strak.:)
MOD's voor de toekomst of beter gezegt wensen.... 18 knops obc airco paneel. elektrische zonnerollo. de stoelverwarmig die bij de leder set zat aansluiten. boxen bij voeten en in hoedenplank vervangen voor wat beter pioneers. ( niks bijzonders gwn lekker geluidje geen sub ofzo )
kompleet over laten spuiten? :+
MFL stuur erin, van e 39 gwne of M ook wel leuk ;)
en ja mocht die ooit kompleet naar mijn zin zijn mag er altijd nog een mooie grote 6 cilinder in maar dat zal nagenoeg onmogelijk zijn ;)
zover mijn auto dus.... zei het tog lang verhaal (|

het BMW virus heb ik echt al van kleins af aan van mijn vader en wilde dus ook altijd al een E36. vanaf me 12e was ik uhm al aan het uitzoeken :P zijn auto's waren allerlij zoals ford sierra mustang pace car en nog wat karretjes en toen zijn E32 7 serie. en nu al aantal jaren een 5 serie e39 (facelift) dus volgend jaar miss? een e60

op dit moment staat mijn auto nog op ze winterdoppies... binnenkort de velgen maar terug en zal dan zeker het 1 en ander aan foto's plaatsen in de showroom als het me ooit gaat lukken als totale digibeet. :?

tsjaa.... dat was uhm dan wel d8 ik zo ;) mocht wat vergeten zijn zet ik het wel in de showroom, groetjes jordie. en ik 'zie' jullie tijdens de discussies in het forum.
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.

Terug naar “Stel jezelf voor”