E46 318CI Coupe
uit Mei 2000
met 167k km op teller
Van het weekend aangeschaft:
Compleet imola red leer M3 interieur met elektrisch verstelbare stoelen, stoelverwarming, lcd schermen in hoofdsteunen, pioneer DVD speler in achterbank en carbon sierlijsten voor dash en pookframe. Dit in zeer nette staat!:P Foto's komen nog.
Nu zit in even met het volgende:
Jullie voelen hem denk ik al aankomen. Ik wil natuurlijk nu de elektrisch verstelbare stoelen, stoelverwarming en de schermen+dvd speler werkend hebben.
Nu heb ik op het forum al een mooi topic voor de stoelverwarming gevonden. Dus dat moet wel lukken.
Hoe zit het nu met de voeding voor de elektrisch verstelbare stoelen. Is de auto hier al op voorbereid? Of dien ik de voeding zelf te verzorgen?
En hoe ga ik de DVD speler+schermen aansluiten? Gaan deze via de versterker? Kan ik ze op de radio aansluiten (heb de BMW business casette radio)? Wil wel graag het geluid over de autospeaker hebben.
Ook zitten er in de zijpanelen achter, gaten voor speakertjes. Is hier de kabelboom ook al op voorbereid? Of dien ik hier ook zelf voorzieningen voor te treffen?
Alvast bedankt voor het meedenken en eventueel je reactie!
PS; Mijn auto beschikt nu ook al over roodleer interieur. Zie http://www.bmwportal.nl/showroom-f29/ja ... t9994.html. Dit gaat de verkoop in mocht je interesse hebben:)