m3 importeren paar vraagies

Specifieke vragen of gewoon praten over het E46 ///M3 model
bimmer325

m3 importeren paar vraagies

Bericht door bimmer325 » 20 feb 2011, 22:31

goedenavond ben al een tijdje verliefd op de m3,, mijn baas heeft er toevallig 1 ,, een paar keer in gereden en ik wil geen andere auto meer!! :P nu is mij de vraag of hier iemand is die zijn m3 ook heeft laten importeren en wat hij kwijt was aan bpm op kentekenlaten zetten waar je extra op moet letten, handige trukjes om de koste te drukken,, graag enkele tips en ervaring gegroet
e46 325ci coupe

Mpower343

Re: m3 importeren paar vraagies

Bericht door Mpower343 » 21 feb 2011, 08:25

Hoi...

Heb die van mij uit duitsland ingevoerd, maar om eerlijk te zijn moet je wel kijken dat je niet Duurder uitkomt als je er 1 gaat importeren...

Hier in NL zijn de prijzen ook best wel gekelderd...... En de Bpm is naar mijn mening wel wat omhoog gegaan..
Check t via autoweek:
http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php

Dan weet je wat je ongeveer kwijt bent bij t invoeren....

Ik heb die van mij invgevoerd met tegenbewijs, de :///m: had hier en daar lakschade..
Via importauto's.nl heb ik een tegenbewijs laten maken voor €250.- inclusief bpm aangifte, dus kon zo met de documenten naar de rdw...

Let er wel op dat je bij een auto uit duitsland hier meestal een ander alarmsysteem moet inbouwen/of aan moet laten passen om een geldig certificaat te krijgen voor je verzekering...

Succes ermee....! :)

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) ///M3”