Zwarte lijsten
Zwarte lijsten
Hoe krijg ik de zwarte lijsten rond mijn ramen weer proper? Elke keer als ik de auto gewassen heb, krijg ik de lijsten niet proper, er blijven net druppels aanhangen, zou deze weer mooi willen laten blinken?
iemand een idee?
mvg davy
iemand een idee?
mvg davy
Re: Zwarte lijsten
Zeem?
al genoeg met de zeem over gewreven , maar kan ze niet meer laten blinken , ze blijven dof.
Je kan ook cockpit spray proberen.
- Dutch 530i
Yeah cockpit spray does the job. Just make sure you mask it all off as that stuff goes everywhere!
is goe met wat simlis op pois over gaan en ze zijn als nieuw als het de gelakte zijn he .
als het de gwoon zwarte zijn kokpitspray zoals gezegt of met zwarte schoenblink dat doet ook wonderen
als het de gwoon zwarte zijn kokpitspray zoals gezegt of met zwarte schoenblink dat doet ook wonderen
BMW E61 ,530D met sportpack van 06/2006 en 110.000Km
Heb van het weekend eindelijk eens proberen mijn zwarte lijsten weer blinkend te krijgen.
Heb het geprobeerd met cockpitspray en met simonis, maar niets helpt.
Het lijkt net of er waterdruppels ingebrand zijn , Kan je dit er nog uit krijgen??
Heb het geprobeerd met cockpitspray en met simonis, maar niets helpt.
Het lijkt net of er waterdruppels ingebrand zijn , Kan je dit er nog uit krijgen??
Ik heb dat ook bij mijn chrome lijsten.Net of er vocht onder vernis zit of iets dergelijks.
Al vanalles geprobeerd,Met niets weg te krijgen.
Al vanalles geprobeerd,Met niets weg te krijgen.
Heb ik idd ook met chroom. Wil niet echt weg
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition