Mijn naam is Michal (spreek uit als Michael / / Maajkel) en ik ben 24 jaar oud. Ben aan het afstuderen aan twee opleidingen en ben ondertussen aan het werk als fiscalist. Tot zover enige personalia
Onlangs heb ik (met pijn in m'n hart) m'n E30 325i M-Tech II verkocht. Ik had de auto graag gehouden, maar aangezien ik vanaf de zomer 80 km per dag moet gaan rijden wilde ik even iets anders. De E30 was perfect geweest om in een garage te stoppen (dat verdient 'ie ook!) en er af en toe aan te klussen en lekker cruisen op zondagen, maar helaas heb ik daar de ruimte niet voor.
Pics van de E30:

Op de tweede pic ben ik aan het werk om een lichtje te wisselen tijdens mijn en mijn vrienden onze road trip van vorig jaar. De berlingo ervoor was de bagage-auto / gashok, die het verbruik/de kosten voor brandstof moest compenseren ten aanzien van mijn 325i
Nu ben ik altijd al verliefd geweest op de E46, en mijn oog is met name gevallen op de E46 coupé. Ik hoop hier het een en ander te kunnen leren over dit model, en wellicht zit er hier nog iets tussen!