Verschil tussen achterlichten e46 touring
-
bara
Verschil tussen achterlichten e46 touring
Ik ben in het bezit van een e46 touring uit 2001 (niet gefacelift).
Nu wil ik rondom mijn oranje knipperlichten vervangen voor witte.
Het probleem is het volgende, ik heb achterlichten besteld rood onder wit boven zoals ze op het oude type zitten, nu krijg ik een mail dat deze voor het nieuwere model zijn.
Nu is mijn vraag, wat zit er voor verschil in het oude en gefacelifte model lampen waardoor het niet zou passen?
Het gaat om de volgende achterlichten:http://www.cargoods.nl/shop/achterlicht ... 6-touring/
Alvast bedankt
Nu wil ik rondom mijn oranje knipperlichten vervangen voor witte.
Het probleem is het volgende, ik heb achterlichten besteld rood onder wit boven zoals ze op het oude type zitten, nu krijg ik een mail dat deze voor het nieuwere model zijn.
Nu is mijn vraag, wat zit er voor verschil in het oude en gefacelifte model lampen waardoor het niet zou passen?
Het gaat om de volgende achterlichten:http://www.cargoods.nl/shop/achterlicht ... 6-touring/
Alvast bedankt
Re: Verschil tussen achterlichten e46 touring
naar mijn idee geen verschil, FL en P-FL zijn gelijk aan de achterkant.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
bara
Ik heb net contact gehad met cargoods, ze wisten zelf eigenlijk ook niet goed of er verschil in zit.
Ze dachten misschien in de stekker of in de bevestigings punten.
Bij een gewone sedan is het wel mogelijk om de nieuwere lichten in de oude te zetten.
Ik verwacht eigenlijk niet dat bmw heel veel veranderd heeft aan het nieuwe model.
Zodra ik de lichten binnen heb laat ik weten of het gelukt is.
Ze dachten misschien in de stekker of in de bevestigings punten.
Bij een gewone sedan is het wel mogelijk om de nieuwere lichten in de oude te zetten.
Ik verwacht eigenlijk niet dat bmw heel veel veranderd heeft aan het nieuwe model.
Zodra ik de lichten binnen heb laat ik weten of het gelukt is.
om eerlijk te zijn verwacht ik ook geen rare dingen.
stel je eens voor in het voorsteltopic en laat je Touring gelijk eens zien in de showroom
Je hebt ook al gestemd voor het Touringmodel? (zie de link in m'n onderschrift)
Je hebt ook al gestemd voor het Touringmodel? (zie de link in m'n onderschrift)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
-
bara
Ik heb vandaag mijn achterlichten en knipperlichten binnen gehad.
Alles netjes geplaatst, perfecte pasvorm ondanks dat het imitatie is.
De originele printplaat met lampen kan gewoon in de imitatie achterlichten geplaatst worden.
Kortom geen problemen dus.
Ondanks de lage prijs hele mooie imitatie lichten die mijn touring helemaal afmaken.
Zal binnenkort als ik de auto gewassen heb eens een mooie foto in mijn showroom plaatsen.
Alles netjes geplaatst, perfecte pasvorm ondanks dat het imitatie is.
De originele printplaat met lampen kan gewoon in de imitatie achterlichten geplaatst worden.
Kortom geen problemen dus.
Ondanks de lage prijs hele mooie imitatie lichten die mijn touring helemaal afmaken.
Zal binnenkort als ik de auto gewassen heb eens een mooie foto in mijn showroom plaatsen.
Ik wil ze eigenlijk ook bestellen maar is de buitenkant exact hetzelfde dan het origineel. Je kunt niet zien aan je auto dat je imitatie achterlichten hebt?
Bedankt.
Bedankt.
Deze weet ik niet, maar met de achterlichten die ik geplaatst heb had ik geen problemen.
Ik heb (had ;( ) facelift (absoluut niet OEM) achterlichten in mijn touring:

Links nieuwe, rechts origineel.
Voor mijn nieuwe touring ga ik ze zeker weer halen!! :~
Ik heb (had ;( ) facelift (absoluut niet OEM) achterlichten in mijn touring:

Links nieuwe, rechts origineel.
Voor mijn nieuwe touring ga ik ze zeker weer halen!! :~
- yourenotmytype
Ik heb vorige week OEM achterlichten (wit) besteld en die pastten beiden gewoon goed. Een ander "lamphoudertje" zat er wel bij, maar gaf geen problemen met de aansluiting (kabeltje). het oude lamphoudertje past NIET in de witte versie (er moeten namelijk ook knipperlichten in, die oranje licht geven: zoals bv silvervisions).
de behuizing past dus perfect, maar je hebt wel een andere lamphoudertje nodig (met bijbehorende peertjes
) die je IN de behuizing klikt. De kabel werkt prima en geeft (na de goeie lampjes erin) geen foutmeldingen. Anders gaat het bijvoorbeeld sneller knipperen, of komt er een melding op de BC.
Dit is niet perse FACElift geloof ik, want er zijn ook facelift tourings met oranje knipperlichten rondom EN Prefacelift versies met witte knipperlichten rondom (OEM)
@Henry320D: Welke heb je nou NU? Origineel of die met-wit-in-het-midden imitatie facelifts... ?
de behuizing past dus perfect, maar je hebt wel een andere lamphoudertje nodig (met bijbehorende peertjes
Dit is niet perse FACElift geloof ik, want er zijn ook facelift tourings met oranje knipperlichten rondom EN Prefacelift versies met witte knipperlichten rondom (OEM)
@Henry320D: Welke heb je nou NU? Origineel of die met-wit-in-het-midden imitatie facelifts... ?
De auto op de foto hierboven heb ik niet meet ((staat nu bij een demontage bedrijf)
In de auto die ik (hopelijk) morgen ophaal zitten de originele achterlichten.
Ik zag dat ze er ook zijn in smoke uitvoering:

Als ik een donkere lak had, dan had ik het misschien overwogen...
In de auto die ik (hopelijk) morgen ophaal zitten de originele achterlichten.
Ik zag dat ze er ook zijn in smoke uitvoering:

Als ik een donkere lak had, dan had ik het misschien overwogen...