passen deze velgen
passen deze velgen
Hallo...
Ik kan aan setje velgen komen... Een breedteset 19 inch 8,5j en achter 9.5j et waarde is 36....
Nu is mijn vraag gaat dit passen op een e46 touring? zo ja welke bandenmaat moet ik monteren?
Vriendelijke groet,
Patrick
Ik kan aan setje velgen komen... Een breedteset 19 inch 8,5j en achter 9.5j et waarde is 36....
Nu is mijn vraag gaat dit passen op een e46 touring? zo ja welke bandenmaat moet ik monteren?
Vriendelijke groet,
Patrick
Re: passen deze velgen
gaat niet zomaar passen nee... dan zullen de spatborden wel (flink) gerold moeten worden achter, en dan nog zal het krap worden...
ben zelf bezig met 9J met 255 band en ET37 achterop te krijgen onder m'n sedan, en kheb t al laten rollen maar laat ook nog 2 tot 3 mm van mn velg afdraaien (heb ik dus ET 39/40). het zal dan net gaan zonder aan te lopen wanneer ik een keer goed een drempel neem.
op een 9,5J velg hoort minimaal een 255 band... smaller kan ook, maar dan gaat het al snel te getrokken staan vind ik...
ben zelf bezig met 9J met 255 band en ET37 achterop te krijgen onder m'n sedan, en kheb t al laten rollen maar laat ook nog 2 tot 3 mm van mn velg afdraaien (heb ik dus ET 39/40). het zal dan net gaan zonder aan te lopen wanneer ik een keer goed een drempel neem.
op een 9,5J velg hoort minimaal een 255 band... smaller kan ook, maar dan gaat het al snel te getrokken staan vind ik...
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
-
Griffendahl
Ik zou er niet aan beginnen...
Op een coupé/cabrio zou je het nog kunnen proberen met flink rollen maar op een touring/sedan is het gewoon te veel. Ik heb zelf 9,5J ET45 achterop en heb flink moeten rollen om dat met een 255 passend te krijgen.
-
Mac
Nu is het wel zo dat een touring achter meer ruimte heeft dan een sedan, maar zal denk ik nog niet passen. Volgens mij kom je er maar op een manier achter (h)
Daarnaast vind ik dat je je wel even voor mag stellen: KLIK. Dan hebben we ook een idee onder welke wagen de velgen komen
Daarnaast vind ik dat je je wel even voor mag stellen: KLIK. Dan hebben we ook een idee onder welke wagen de velgen komen
-
Griffendahl
Correctie, een touring heeft zeker niet meer ruimte als een sedan... En de spatborden van een sedan kunnen verder gerold wordenMac schreef:Nu is het wel zo dat een touring achter meer ruimte heeft dan een sedan...
hij bedoelt waarschijnlijk in de kofferbak 
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Griffendahl
De kofferbak van een touring is ook kleiner als van een sedan 
-
Mac
(| Hoe kom ik daar dan bij? Ik ben er altijd vanuit gegaan dat een touring meer ruimte heeft.... hmmm... terug naar de E46 school dus!
-
Griffendahl
't Is maar 5 liter... En zodra de hoedenplank opgerold wordt dan ben je weg met je sedan natuurlijk 
- Dominic-Breda
ik heb ook 9,5j en ET 35, 255 banden achter, en bij mijn cabrio (dus meer ruimte) moest zelfs volop gerold worden....
Met een hogere ET-waarde had je minder hoeven rollen Dominic.
Hoe lager je ET-waarde hoe verder de velg naar buiten komt.
Hoe lager je ET-waarde hoe verder de velg naar buiten komt.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
-
Holographic91
Hallo
Ik wil me style 166 replicas aanschaffen met volgende waardes
Voor 225/40/18
Achter 225/40/18
Dit is voor een sedan met eibach pro veren
Als twee personen achter zitten valt de band in de wielkast.
Zou dit gaan pssen zonder problemen, volgens mij heb ik nu geen 2 cm meer vrij tussen mijn band (205) en wielkast
Bedankt!
Ik wil me style 166 replicas aanschaffen met volgende waardes
Voor 225/40/18
Achter 225/40/18
Dit is voor een sedan met eibach pro veren
Als twee personen achter zitten valt de band in de wielkast.
Zou dit gaan pssen zonder problemen, volgens mij heb ik nu geen 2 cm meer vrij tussen mijn band (205) en wielkast
Bedankt!
-
Griffendahl
Je moet dan echt wat meer informatie geven over de velgen, niet alleen over de banden. Zonder ET waarde en velgbreedtes kunnen we je niet helpen... Tenzij je wat hebt aan het antwoord: 'misschien' 
-
Holographic91
Dan moet ik de verkoper mailen, de velgmaat staat er niet bij.
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... 3-e87.html
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... 3-e87.html
-
Holographic91
Heb de betreffende informatie gevonden.
Banden:
Voor 225/40/18
Achter 225/40/18
velgen
ET-35, breedte is 8,5J
Dit moet passen voor een E46 Sedan met Eibach Pro. Banden moeten binnen de wielkasten vallen.
Bedankt!
Banden:
Voor 225/40/18
Achter 225/40/18
velgen
ET-35, breedte is 8,5J
Dit moet passen voor een E46 Sedan met Eibach Pro. Banden moeten binnen de wielkasten vallen.
Bedankt!