Even voorstellen : ElRenegado

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
elrenegado

Even voorstellen : ElRenegado

Bericht door elrenegado » 28 jan 2011, 10:15

Hallo mede BMW fans.

Ik ben Steve, 34, uit Nieuwegein, beter bekend als NewYokeCity.
Mijn auto geschiedenis is groot, onlangs geteld op 21 exemplaren sinds ik me rijbewijs heb.
Echter BMW voerde altijd wel de boventoon.

M'n 2de auto was een E30 318i, daarna kwam de E30 320i & 323i, gevolgd door de E39 528i, daarna een paar andere merken om vervolgens de 325tds compact te rijden, gevolgd door de E46 coupe.
Hierna weer een uitstapje gemaakt naar andere merken ivm lease, oa alfa, renault cc.
Na het vinden van werk om de hoek, geen lease auto meer nodig en terug in een cabrio, eerst de spider cabrio.
Echter omdat deze TE klein was weer op zoek naar een ander.
Zo ben ik vorige week tegen een hele nette, standaard gelaten E36 cabrio uit eind 98 aangelopen met een zeer lage km stand.
Omdat het voor ons een 2de auto is naast de lease golf van m'n vriendin toch de BMW aangeschaft.
Morgen 29-1 ophalen !

Qua techniek kan ik een hoop zelf, maar zal het forum zo nu en dan nodig hebben voor de juiste info.

De Cabrio is redelijk rijk uitgevoerd met opties, zoals CC, M onderstel, electrische kap, vol leer, stoelverwarming etc etc.
De enige aanpassingen die ik eraan ga doen zijn de oranje knippers rondom vervangen voor witte, (zaterdag afhalen)
en de audio aanpassen.
En dan met name het plaatsen van een 8 of 12 inch sub, hopelijk in het midden van de achterbank.

Groet,
Steve

Terug naar “Stel jezelf voor”