achterlichtunits
achterlichtunits
Passen de achterlichten van een pre-facelift ook op een facelift?
Of zitten hier verschillen in?
Of zitten hier verschillen in?
Re: achterlichtunits
- Sedan past niet omdat die een ander kabelboompje heeft als het goed is. Dacht dat er retrofit kabeltjes voor zijn.
- Touring past wel, die zijn gelijk
- Cabrio en Coupe passen niet, moet je een nieuwe lichtschakelaar hebben
- Compact weet ik niet, maar lijkt me plug en play
In het geval van een sedan zijn bij diverse shops wel units te koop waarbij de bekabeling al is aangepast, waardoor je alsnog de FL-look hebt zonder zelf te hoeven klungelen met bedrading. Dat is gewoon plug&play.
Moet je er wel rekening mee houden dat je imitatiekwaliteit lichtunits hebt waarbij vaak de afdekkapjes aan de binnenkant niet passen.
Maar goed, misschien kan de TS iets meer toelichten ??
Maar goed, misschien kan de TS iets meer toelichten ??
Klopt ja, dat heb ik ook, en da's eigenlijk wel zonde. Nu heb je in een mooi afgewerkte Bimmer van die losse bedrading in de kofferbak. Maar goed, gelukkig kom ik daar niet zo vaak dus echt storend vind ik het nog niet. Zo gauw dat wel zo is, ga ik PFL-units met witte knippers plaatsen 

Kan het verkeerd lezen of het staat er verkeerd maar ik begrijp uit de vraag van de TS dat hij wil weten of pfl op fl past. Het oude model op een nieuwe ...
De vraag is dan waarom je dit zou doen omdat we eigenlijk allemaal van pfl naar fl gaan en niet anders om.
Zou niet weten of dat dan wel gaat. :?
De vraag is dan waarom je dit zou doen omdat we eigenlijk allemaal van pfl naar fl gaan en niet anders om.

Idd.
Op een FL Sedan zijn de originele achterlichten met witte knipperlichten veruit het mooist imho.
Op een FL Sedan zijn de originele achterlichten met witte knipperlichten veruit het mooist imho.

- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
klopt design is gewoon strak..mooie rechte lijnen 

maar pfl vind ik ook niet misstaan hoor! ff eer hoog houden hierzo 
edit: ben wel met jullie eens dat als je de FL hebt, dat je er geen PFL inzet.

edit: ben wel met jullie eens dat als je de FL hebt, dat je er geen PFL inzet.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
- yourenotmytype
Ik weet t wel: zijn plug&play!Griffendahl schreef:
- ...
- Compact weet ik niet, maar lijkt me plug en play
- ...
ik wil geen pfl op een fl plaatsen, ik kon aan leuke led-units komen echter wel voor een pfl.
Het hele verhaal gaat toch niet door.
Bedankt voor jullie reactie
Het hele verhaal gaat toch niet door.
Bedankt voor jullie reactie
Dat het niet door gaat vind ik een goede keus, de led units van een pfl zijn beduidend anders dan voor een FL.
Waar bij een FL unit de stukje wat in je achterklep zit ook is verlicht door leds is dat bij een PFL gewoon halogeen.
Ook zijn de lampen anders geschakeld, waarbij de FL units dat stukje in de kofferklep wel brand en bij de PFL brand dat niet.
Waar bij een FL unit de stukje wat in je achterklep zit ook is verlicht door leds is dat bij een PFL gewoon halogeen.
Ook zijn de lampen anders geschakeld, waarbij de FL units dat stukje in de kofferklep wel brand en bij de PFL brand dat niet.