Als ik de auto uitzet met de verlichting aan dan brand de rechts voor knipperlamp, ook zie ik die storing op het display, maar het is niet constant. er is geen lamp defect dat heb ik nagekeken.
Nu heb ik bi-xenon met angel eyes(de vraag is of dat origineel kan zijn of altijd later ingebouwd.) en dacht ik meteen aan kortsluiting in de kabels, of kan het knipperlicht daar geen storing van geven.
Ook als een stadslichtje niet kapot is, kan er een foutmelding komen. (BC is een beetje gevoelig, dus een lamp die bijna stuk is wordt soms ook als stuk gezien.)
Mijn tip; ruil de lampen 1 voor 1 om met de andere zijde.
Zodra de foutmelding ook verplaatst, weet je welke lamp stuk is.
Maar het stads licht is nu toch een angel eyes, en deze branden wel, soms gaat hij ook wel uit en ineens is hij er weer.
Maar je kunt dus niet zeggen dat als rechts voor het knipperlicht brand dat, ik noem maar wat, rechts het grootlicht problemen heeft?
dan ga ik eerst eens de knipperlamp vervangen, om zeker te weten dat die niet de oorzaak is.
Was net bij de garage om mijn batterij van de diamant sleutel te laten vervangen, maar dat is dus een accu die niet vervangen kan worden.
Heeft iemand die sleutels wel eens uit elkaar gehaald om er een nieuwe accu in te solderen?