Angel Eyes
Re: Angel Eyes
oke,maar ik doe zowiezo mee.wanner wordt er besteld?
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Zo gauw er voldoende intresse is om zo de prijs zo laag mogelijk te krijgen
.
Dus houdt er even rekenschap mee, en zet het even apart. Maar zover ik gehoord heb, zal dat eind maart ongv. zijn.
Toch Guillfort?
Dus houdt er even rekenschap mee, en zet het even apart. Maar zover ik gehoord heb, zal dat eind maart ongv. zijn.
Toch Guillfort?
- Dutch Delight
Wellicht handig een lijstje te maken met mensen die serieus de AE's willen kopen.
1. Guillfort
2. MPower72
3. ...
1. Guillfort
2. MPower72
3. ...

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Iedereen die reageert moet inderdaad wel serieus zijn! Anders heeft het allemaal geen zin.!!
Want dan zou de prijs uit eindelijk weer omhoog moeten, en heeft Guillfort alles voor niks gedaan.
Want dan zou de prijs uit eindelijk weer omhoog moeten, en heeft Guillfort alles voor niks gedaan.
-
Guillfort
Klopt inoverleg met de leverancier natuurlijk want bij een grote afname moet hij het ook orderen en in huis hebben.Dnl schreef:Zo gauw er voldoende intresse is om zo de prijs zo laag mogelijk te krijgen.
Toch Guillfort?
- marcovandaar
Voor de mensen die echt seriuus geintreseerd zijn om mee te bestellen,hier is een speciaal topic voor aangemaakt
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
-
hlautomotive
- Contacteer:
Moderatoropmerking:
Voor bedrijven geldt dat acties, verkoop, aanbiedingen en aanprijzen van het bedrijf zonder overeenkomst met E46Forum.nl niet is toegestaan
Voor bedrijven geldt dat acties, verkoop, aanbiedingen en aanprijzen van het bedrijf zonder overeenkomst met E46Forum.nl niet is toegestaan
Laatst gewijzigd door hlautomotive op 20 feb 2008, 23:14, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.hlautomotive.com ....uw E46 ultieme BMW styling Dealer.
Hier zit ook wel een groot verschil in kwaliteit. Het verschil van 135,- euro zit hem echt niet alleen in de naam. Ik vind dat je als verkoper niet een produkt van iferieure kwaliteit aan moet gaan bieden als de forummers hun keuze blijkbaar al duidelijk gemaakt hebben.hlautomotive schreef:Aangepast! Geen reclame zonder toestemming!
Maar ik heb nog steeds niet kunnen weten of het gemakkelijk is om de Angel Eyes ringen te monteren.Het electrisch gedeeltelijk heb ik geen problemen.Ook zou ik graag welke merk Xenon het beste is. Want dat wil ik dan gelijk in doen.En nog een vraag:Is het binnenwerk ook vervangen in alumunium,net als bij de coupe.
Pilot of OEM 
binnenwerk is idd ook te vervangen voor een titan inleg net als bij de coupe.
Onderdeelnummer kan bertus je vast aan helpen. Die heeft ze ook gehad.
Onderdeelnummer kan bertus je vast aan helpen. Die heeft ze ook gehad.
Aha,bertus kan ik de ondernummer van je krijgen over het binnenwerk
vorige keer moest ik afhaken, dus moet er eigenlijk wel bij wezen dit keer,
_ angel eyes zal ik daarom op mijn verlanglijst zetten (verjaardag 11 maart a.s) en wie weet
_ angel eyes zal ik daarom op mijn verlanglijst zetten (verjaardag 11 maart a.s) en wie weet
-
Guillfort
Freddy, dus je doet mee met de Angel Eyes Group Buy???? zie dan het topic onder "aangeboden" en meld je even aan.