Smog knippers

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Farl

Smog knippers

Bericht door Farl » 24 feb 2008, 10:00

Ik vind mijn huidige witte knipperlichten (voor) wat te wit.
[thumbnail]http://www.promotie.org/bmw/voorkant-zijkant.jpg[/thumbnail]

Nu had Hennep E46 me gewezen op de Smog knipperlichten van DEPO. Die vind ik beter aansluiten bij de rest van mijn lichtunit (voor).
[thumbnail]http://www.hlautomotive.com/admin/uploa ... G_8994.jpg[/thumbnail]

Volgens mij heb ik een keer een E46 op dit forum zien staan die de smog knipperlichten erop had zitten. Ik heb toen de foto van zijn auto opgeslagen en dat is deze:
[thumbnail]http://www.promotie.org/bmw/mooie-lampen.jpg[/thumbnail]

Weet iemand van wie deze auto is? En of er nog meer foto's van zijn?

Thanx! :duim:

superalio

Re: Smog knippers

Bericht door superalio » 24 feb 2008, 13:02

Ik weet niet van wie die auto is maar ik kan je van harte de smog knipperlichten aanraden. Ik kan ze trouwens iedere e46 aanraden want die witte knippers is echt lelijk. Dat merk je pas als je de smoke erin hebt zitten. Dat is nou styling voor weinig geld met een mooi resultaat.

Nu we toch bezig zijn: je hebt ook smoke zijknippers, die ga ik ook nemen. Als je toch bezig bent koop ook de philips silvervisions voor de knipperunits voor en achter en chrome coated steeklampjes voor de zijknippers. (hele vooruitgang kan ik je wel zeggen)

Farl

Bericht door Farl » 24 feb 2008, 13:42

@ Superalio: bedankt voor je antwoord. De Philips Silvervisions heb ik ook bestel voor rondom. Wat zijn die chrome coated steeklampjes voor de zijkant?

Ik kon helaas geen foto's vinden van jouw auto. http://e46forum.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=673. Heb je dit al ergers geplaatst?

Dnl

Bericht door Dnl » 24 feb 2008, 15:38

Is die auto niet van BMW320d?
Iemand meer fotos van before (wit) en after (smoke)? Ik ben nl. wel benieuwd hoe het er uit ziet (geheel).

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 24 feb 2008, 16:50

farl schreef:@ Superalio: bedankt voor je antwoord. De Philips Silvervisions heb ik ook bestel voor rondom. Wat zijn die chrome coated steeklampjes voor de zijkant?
De chrome coated steeklampjes zijn voor je zijknippers. De philips silver visions worden namelijk niet in deze uitvoering geleverd. Die zijn alleen voor de frontknippers en je achterlichten.

BMWe46320d

Bericht door BMWe46320d » 24 feb 2008, 17:21

Ja dat is de mijne! ;) kijk in projecten daar heb ik een topic en zie je hoe het eerst was en nu is! :amen:

superalio

Bericht door superalio » 25 feb 2008, 14:59

Ik heb nog niet echt foto's van mijn auto gepost alleen kan ik je ook zonder foto's garanderen dat witte knipperlichten het waard is. Ik ben dan ook koning goedkoop stylen.

Trust me gewoon doen gelijk!

Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik de smoke knipperlichtunits ga halen...kwee nie of ze mooier staan dan mijn huidige witte knippers.

ramio

Bericht door ramio » 06 mar 2008, 00:16

Dnl schreef: Iemand meer fotos van before (wit) en after (smoke)? Ik ben nl. wel benieuwd hoe het er uit ziet (geheel).
Ik heb de smoke's in bestelling bij Wheels.
Zodra ik ze binnen heb en ga plaatsen, zal ik wat foto's maken en posten.

freddy

Bericht door freddy » 06 mar 2008, 18:18

kan ze voor de coupe niet vinden op hun site,

maar idd nooit aan gedacht maar wel een verbetering van wit naar smoke.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”