Knoppenbalk icm vdo navi
Knoppenbalk icm vdo navi
Ik ben erachter gekomen dat het ene knopje asc wat ik heb niet in het inbouwraam van het vdo systeem past?
Wat kan ik hieraan of hiermee doen?
Zijn hier speciale knoppenbalken voor die wel passen en zodat ook me asc werkt?
Wat kan ik hieraan of hiermee doen?
Zijn hier speciale knoppenbalken voor die wel passen en zodat ook me asc werkt?
Re: Knoppenbalk icm vdo navi
Ik heb me vragen beantwoord, moest heeeeel goed zoeken maar oke.
Gaat dus ipv die ene schakelaar een hele knoppenbalk komen, moet wel wat aan passen want anders werkt het niet en als het meezit kan ik 1 van die knoppen ook gebruiken om me navi aan en uit te zetten.
;D
Gaat dus ipv die ene schakelaar een hele knoppenbalk komen, moet wel wat aan passen want anders werkt het niet en als het meezit kan ik 1 van die knoppen ook gebruiken om me navi aan en uit te zetten.
;D
Top! , jammer dat hier niemand je heeft kunnen helpen, als je klaar bent zien we graag foto's van het resultaat.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Er zijn hier nog weinig mensen volgens mij, met een VDO navigatie systeem.
als je weet hoe de bedrading moet zitten wil ik dat ook heel heeeeeeel graag weten. 
BMW is a pleasure that you never can measure
Kijk eerst maar een naar dit topic, daar staat al een boel in. Degene met die vraag daar is een nederlander .
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=491175
Maar met wat voor probleem zit jij dan precies? ook vdo navi?
In mijn geval kan ik dus het stekkertje van de asc overzetten naar de achterkant knoppenbalk want ik geloof dat ook niet altijd de stekkertjes kloppen.
En als dat gebeurt is moet er nog een 12v draad naar pin 22 van de grote ingang in de knoppenbalk en die 12v draad kan je van je aansteker afhalen is een mogelijkheid.
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=491175
Maar met wat voor probleem zit jij dan precies? ook vdo navi?
In mijn geval kan ik dus het stekkertje van de asc overzetten naar de achterkant knoppenbalk want ik geloof dat ook niet altijd de stekkertjes kloppen.
En als dat gebeurt is moet er nog een 12v draad naar pin 22 van de grote ingang in de knoppenbalk en die 12v draad kan je van je aansteker afhalen is een mogelijkheid.
ok top, ik ga is even loeren,
heb zelf ook een knoppenbalk gekocht met meer functies dan dat ik heb, alleen de asc aansluiting die dus apart zit, pas wel maar schakelt niet uit, verlichting werkt wel van de knoppenbalk.
heb zelf ook een knoppenbalk gekocht met meer functies dan dat ik heb, alleen de asc aansluiting die dus apart zit, pas wel maar schakelt niet uit, verlichting werkt wel van de knoppenbalk.
Dan moet je 12 v zien te krijgen op 1 van de pinnen van de grote plug , en zoals ik begreep is dat pin 22 en als het goed is staat dat ook heel klein op die knoppenbalk, je moet wel de goeie pin hebben want anders kan je kortsluiting krijgen en dan maak je dingen kapot.dpower717 schreef:ok top, ik ga is even loeren,
En die 12v haal je van je aansteker af bijv.
Kan iemand dat toevallig opzoeken uit een of ander bedradings schema voordat ik hem om
help :?
want het is namelijk ook zo dat de losse schakelaar 4 pins is en de knoppenbalk maar 3 pins
want het is namelijk ook zo dat de losse schakelaar 4 pins is en de knoppenbalk maar 3 pins
Dan zou ik contact leggen met die nederlandse gozer van het e46fanatics forum, boccacio heet die geloof ik.dpower717 schreef:Kan iemand dat toevallig opzoeken uit een of ander bedradings schema voordat ik hem omhelp :?