Hans uit Haarlem

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
hdshds

Hans uit Haarlem

Bericht door hdshds » 13 jan 2011, 19:37

hallo allemaal ik ben hans en ik kom uit Haarlem.

Na jaren trouwe VW rijder geweest te zijn heb ik een overstap gedaan naar een BMW 5 E39 uit 2001. Ik hoop dat het goed heb gedaan want ik twijfel nog wel wat over de betrouwbaarheid. Volgens mij heb ik geen slechte gekocht ondanks wat aanloop dingetjes die gedaan moeten worden. Ik hoop wat reacties te krijgen van enthousiaste E39 rijders, wat misschien mijn enthousiasme wat betreft de betrouwbaarheid van de auto ten goede komt. Hij ziet er stalend uit en zo rijdt hij ook.

Groet hans

Beens1

Re: Hans uit Haarlem

Bericht door Beens1 » 13 jan 2011, 19:47

Welkom hier, Hans! :zwaai:
Ik rijd zelf geen e39, maar zou wel willen! Voorlopig voor mij nog een beetje te prijzig...student :X

Elke wagen heeft zo wel z'n onderhoudspuntjes, elk merk zelfs. BMW ook, maar éénmaal gerepareerd; dan is het weer Freude am Fahren! (h)
Veel plezier en succes hier!

nassje

Re: Hans uit Haarlem

Bericht door nassje » 14 jan 2011, 09:57

Welkom Hans,

Ben zelf ook een E39 rijder, dit is al mijn 2de eigenlijk.
Ik ben er verliefd op geworden, m'n eerste was een E39 bouwjaar 2000 525tds en was er zeer tevreden mee en heb daarom een ander gekocht als project zodat ik hier zolang mogelijk mee kan rijden (nieuwe motorblok etc.)
Zeer betrouwbare auto's en zoals Beens1 al aangeeft eenmaal gemaakt en het is weer genieten geblazen :amen:

Veel plezier hierzo!!
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”