ik ben jeroen ben 28 jaar kom uit tegelen (limburg).
na vele uren leesplezier gehad te hebben op dit forum werd het denk ik dan toch is tijd om me voor te stellen.
kheb in het verleden 2 bmw gehad was mijn 2e auto eerst een slopel kadett heeft een 2 maanden volgehouden,
toen een e30 325i 3drs 4500 gulden was hij toen haha een hele mooie groen met. lak van bj 87.
sportstoelen en natuurlijk een ronkende 6 pitter daar ging het om ,mijn ouders boos "wat moet je met zo'n slurp bak"
later nog een e30 325iX gehad een 4x4 maar das leuk om te spelen maar die luste hem wel gemiddeld 1 op 7
had ik NOOIT weg moeten doen.
verschillende jaren andere auto's gereden heb voor auto arena VW gewerkt dus waren onderdelen super goedkoop
dus vr6 gereden en gti ook wel leuk speelgoed.
maarja woon nou al weer 3,5 jaar samen huisje gekocht helemaal gesloopt en alles weer nieuw gemaakt
stucen, betegelen, nieuwe badkamer ,nieuwe wc, nieuwe keuken ben daar bijna 2 jaar mee bezig geweest.
al mijn vrienden die ik toen heb aangestookt met het bmw virus rijden nu nog met e21 en e30 doen meer met driften
hier net over de grens in weeze oude vliegveld.
dat naar een jaartje sparen het vrouwtje overtuigen dat een 330d net zo zuinig is als een ford fiesta 1.4 tdci.
dus gisteren toch maar wezen kijken bij een 330d touring van bj 2001 en zaterdag kan ik hem ophalen