Kosten orginele Bmw xenon
- Silver Shadow
Kosten orginele Bmw xenon
Beste forumlezers,
Zoals jullie mischien al hadden vernomen ben ik opzoek naar xenon verlichting voor mijn E46 coupe uit 2000.
Ik vind angeleyes met lens erin erg mooi. De lens is voor mij belangrijk omdat ik via de lens de xenon beter tot zijn recht vind komen en de uitstraling stukken beter is.
Nu had ik twee vragen wat zijn de kosten van de orginele xenon lampen van bmw , en is de kwalieit van xenon angeleyes goed. Ik wil namelijk niet zoveel verspreiding dan wel verblinding veroorzaken voor overige weggebruikers. En ik wil niet dat mijn hele koplamp unit verlicht wordt maar dat dit enkel blijft tot de lens. ik heb al verschillende topics gezien echter kon ik mijn antwoord niet echt vinden.
Graag hoor ik van u een antwoord
Vrgr Jeroen
Zoals jullie mischien al hadden vernomen ben ik opzoek naar xenon verlichting voor mijn E46 coupe uit 2000.
Ik vind angeleyes met lens erin erg mooi. De lens is voor mij belangrijk omdat ik via de lens de xenon beter tot zijn recht vind komen en de uitstraling stukken beter is.
Nu had ik twee vragen wat zijn de kosten van de orginele xenon lampen van bmw , en is de kwalieit van xenon angeleyes goed. Ik wil namelijk niet zoveel verspreiding dan wel verblinding veroorzaken voor overige weggebruikers. En ik wil niet dat mijn hele koplamp unit verlicht wordt maar dat dit enkel blijft tot de lens. ik heb al verschillende topics gezien echter kon ik mijn antwoord niet echt vinden.
Graag hoor ik van u een antwoord
Vrgr Jeroen
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
-
Re: Kosten orginele Bmw xenon
Ik denk dat je voor jouw model bimmer voor OEM xenon op ebay tussen de 300 en 400 euro kwijt zal zijn.
Wat betreft de angel eyes kan ik je niet helpen, ik ze namelijk zelf ook niet ;(
Wat betreft de angel eyes kan ik je niet helpen, ik ze namelijk zelf ook niet ;(
- Silver Shadow
Is dat voor orginele BMW xenon of voor angeleyes met xenon
greets
greets
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Bedoel je dan van Marktplaats ofzo of via jouw? 

Marktplaats zul je ze niet snel tegenkomen maar e-bay.de wel.
volgens mij heb ik zo'n setje liggen, ff graven.
(eerst even de zolder opruimen)
(eerst even de zolder opruimen)
BMW is a pleasure that you never can measure
gevonden
zo snel gewoon
Heb dus een setje OEM xenon met die lens ervoor, voor een coupe.
Interesse ??

Heb dus een setje OEM xenon met die lens ervoor, voor een coupe.
Interesse ??
Ik heb een sedan, geen coupe. Dus dat zal niet lukken denk ik...
hmmm nog een keer graven, ik verzamel echt alles, maar is uiteindelijk allemaal op zolder verdwenen, zal is kijken wie weet ;D
Verder moet je kijken of het een koplamp is met geschroefd of geklikt knipperlicht.
Coupe of sedan maakt niet uit bij prefacelift. Alleen het glas en insert vervangen en je bouwt coupe naar sedan om en andersom.
Coupe of sedan maakt niet uit bij prefacelift. Alleen het glas en insert vervangen en je bouwt coupe naar sedan om en andersom.
- largeproject
- Contacteer:
tommy_hf schreef:Verder moet je kijken of het een koplamp is met geschroefd of geklikt knipperlicht.
Heyyyy,das handig om te weten,wil tzt ook oem xenon hebben,komt me nu ff slecht uit.
Vind dat je met aftersales xenon in de normale lampen teveel verstrooit licht hebt.

- largeproject
- Contacteer:
dpower717 schreef:hmmm nog een keer graven, ik verzamel echt alles, maar is uiteindelijk allemaal op zolder verdwenen, zal is kijken wie weet ;D
Das handig zo'n zolder

ja he, toch maar is alles in de aangeboden sectie plaatsen, kan ik zelf weer nieuwe mods kopen ;D