Dutchpride's 325 Bimmer

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Dutchpride

Re: Dutchpride's 325 Bimmer

Bericht door Dutchpride » 23 dec 2010, 18:13

hahaha jah das fijn jah dat zoiets moet :(.
Nou ben ik een beetje opzoek naar een schroefsetje en zie ik dat redelijk wat mensen eentje van TEC Tuning hebben.
echter zie ik wel dat ik de boot mis bij die tec-tuning schroefset aangezien als ik het goed lees de zijn voor E36 vanaf 92-06 en die van mij 92-02 is......... dus schiet weer lkkr op zo haha

Verheeske

Bericht door Verheeske » 23 dec 2010, 19:11

als je nou zelf je koffebak vult met planken. kun je die dan niet bij een garage voor de brug leggen zodat je er wel op kunt rijden?
-- Houdoe wanne --

Dutchpride

Bericht door Dutchpride » 23 dec 2010, 20:31

njah dat hadden ze bij een garage ook geprobeerd maar op de een of andere manier bleef het mislukken :/.
Ben ook bij iemand geweest die hadden een langere oprijplaat wat eigenlijk al neit APK geldig was en zelfs heir kwam ik niet op.
Hij zei tegen me dat hij dacht tot ze de veren soms los erin hebben zitten omdat ie daarom zo laag zit?
Verder moet ik dus naar een garage waar ze oftewel een smeerput hebben of toch even veren wisselen, schroefsetje erop...
Maar denk dat ik zelf voor het laatste ga. Eerst ff kijken of ik ergens een redelijk pakketje uithaal.

Cliff

Bericht door Cliff » 24 dec 2010, 11:38

Wat wil je eronder gaan zetten?

Dutchpride

Bericht door Dutchpride » 29 dec 2010, 23:13

ahzo njah, heb inmiddels een garage gevonden met een smeerput waar ik voor APK kan dus hier ga ik na het nieuwe jaar heen.
Wel paar weken te laat mjah :P.
Tevens is de RS lip van jurian gearriveerd, en meot me toch inhouden om hem niet eronder te zetten haha.
Maar denk dat dat zoiezo nu niet heel erg verstandig is met het huidig weer haha.

Dutchpride

Bericht door Dutchpride » 09 jan 2011, 16:09

Zo vandaag maar eens eventjes de auto gepoets
Ook na het poetsen eens de RS-lip erop gezet om te zien of het een beetje leuk zal staan.
En moet zeggen kan niet wachten dat ie voor vast erop gaat!
Maar hij word zoiezo waarschijnlijk eerst gespoten want wil de lip en alle stootlijsten rondom laten spuiten in de kleur van de auto, denk dat hij hierdoor net wat strakker zal worden!
Of heeft iemand een andere mening? :P.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cliff

Bericht door Cliff » 09 jan 2011, 16:11

Ik zou de stootlijsten never nooit mee laten spuiten bij een E36...dan verbreek je de hele lijn van de auto.

Zou persoonlijk eerder die paar schade's wat je hebt laten maken ;)...daar wordt ie veel mooier van.

Beens1

Bericht door Beens1 » 09 jan 2011, 16:14

Die lip is inderdaad heel mooi!
Maar ik zou niet voor het spuiten gaan van de lip en de stootstrips. Ik vind juist die zwarte kleur mooi afsteken van de kleur van de auto. Juist met deze kleur!
Het is nu ook in overeenstemming met de zwarte nieren. Wanneer je de rest in de kleur van de auto spuit, kun je ook net zo goed de nieren in de kleur spuiten :o . Maar ja, dat lijkt mij er dan weer niet mooi bij staan.

Mijn mening: laat het gewoon zwart. (h)

Dutchpride

Bericht door Dutchpride » 09 jan 2011, 16:22

arg hhmm jah inderdaad dan gaat de lijn idd helemaal naar ze mallemoer waarschijnlijk....
Njah was ook maar een idee natuurlijk. Vandaar dat ik ff de meningen wilde peilen ^^.
Njah cliff die schades sommige kan ik wel laten herstellen maar als ik die in de zijdeur wil laten herstellen moet hij waarschijnlijk helemaal gespoten gaan worden want die kunnen ze(zeggen ze) niet uitdeuken zonder de lak te beschadigen :S.

johnsdale

Bericht door johnsdale » 10 jan 2011, 11:31

Die lip staat hem toch erg goed! Goede keus geweest!
Ik zou de strips ook niet in kleur spuiten...

Jaapi

Bericht door Jaapi » 10 jan 2011, 13:40

Lip ziet er goed uit zeg,top!

En de strips en lip zo laten, staat super

Dutchpride

Bericht door Dutchpride » 10 jan 2011, 15:54

Njah ze worden in ieder geval NIET dezelfde kleur als de auto dat heb ik na meningen gepijld te hebben etc al bepaald.
Echter denk ik wel dat het mooi zou uitpakken als ik de strips/lip/grill hoogglans zwart laat spuiten.
Ook is het misschien dan mooi om het dak en de spiegels mee zwart te spuiten om zo een 2-tone te krijgen.
Zoiets als dit zou het dan worden.
Afbeelding

En dan nog mooie DEPO´s erbij en ik zeg af.

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 10 jan 2011, 16:05

Afgelopen heb ik zomer al eens mijn stootstrips gespoten.

Ik heb gekozen voor mat zwart, maar vervolgens wel blanke lak er overheen gespoten. Hier krijg je een lichte glans door.
Grootste voordeel is dat je strips niet meer vaal grijs worden (bumper black heb je nooit meer nodig :P ), en je kunt de strips door de blanke laklaag ook met wax behandelen.

Oja, niet vergeten: Omdat de stootstrips van plastic zijn moet je eerst een hechtingsmiddel aanbrengen. Wel een rotwerkje om dat goed glad aan te brengen!

Zoals je het in de foto hebt gedaan ziet er ook niet gek uit, maar als je voor die hoogglans zwart kiest zou ik bumperlip, deurgrepen, nieren, en stootstrips allemaal in dezelfde kleur meespuiten.

j0eyv

Bericht door j0eyv » 10 jan 2011, 16:14

Mooi hoor! :)
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..

Dutchpride

Bericht door Dutchpride » 10 jan 2011, 16:14

Hey thnx voor de tips!
Ik ga hem helaas wel niet zelf spuiten ofzo want ik ben niet heel technisch en/of handig aangelegd helaas :(.
Ik ga daarom ook gewoon naar de garage om te vragen wat zij tellen om hem zo te spuiten.
Tenzij ik ergens een spuiter zonder bon kan vinden haha.
Het is idd de bedoeling tot dan de lip,nieren en strips ook hoogglans zwart worden.
Deurgrepen is inderdaad ook een goede bijkomst om erbij te pakken!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”