moeilijke beslissing velgen maat
moeilijke beslissing velgen maat
Ik heb een e46 320ci cabrio van 2002 met m-pakket.
ik heb al verschillende forums afgezocht, maar ik geraak er niet wijs uit.
Nu zit ik in twijfel of ik 18 of 19 inch zou pakken, ik wil mijn comfort behouden en het moet mooi blijven.
Dus wat is jullie mening?
als je eventueel foto's van uw cabrio zet ze hier maar dat ik het verschil kan zien
ik heb al verschillende forums afgezocht, maar ik geraak er niet wijs uit.
Nu zit ik in twijfel of ik 18 of 19 inch zou pakken, ik wil mijn comfort behouden en het moet mooi blijven.
Dus wat is jullie mening?
als je eventueel foto's van uw cabrio zet ze hier maar dat ik het verschil kan zien
Re: moeilijke beslissing velgen maat
Hangt ook een beetje van je budget af
18" is best wel wat te krijgen, ook OEM styling types, wat eigenlijk het mooiste is bij je Cabrio met M pakket imho.
Een setje 18" M135 of MV72 is bijv. al erg gaaf, ook gelijk breedset.
Setje goede merkbanden er op en klaar ben je.
Heb nog wel wat foto's van mijn ex 330ci cabrio met M pakket en MV72:

18" is best wel wat te krijgen, ook OEM styling types, wat eigenlijk het mooiste is bij je Cabrio met M pakket imho.
Een setje 18" M135 of MV72 is bijv. al erg gaaf, ook gelijk breedset.
Setje goede merkbanden er op en klaar ben je.
Heb nog wel wat foto's van mijn ex 330ci cabrio met M pakket en MV72:
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
Mijn mening is dat 19" de perfecte maat is voor een e46, en dan het liefst een breedset.
Hou het wel OEM zoals B46 al zegt, dat oogt toch het mooiste
Qua comfort maakt het nagenoeg niets uit of je 18" of 19" hebt, ik heb zelf de overstap gemaakt en het rijdt echt prima.
Hou het wel OEM zoals B46 al zegt, dat oogt toch het mooiste

Qua comfort maakt het nagenoeg niets uit of je 18" of 19" hebt, ik heb zelf de overstap gemaakt en het rijdt echt prima.
Als ik 19' steek zal mijn neus dan niet te hoog worden?
Als je vind dat die te hoog word kan je hem altijd verlagen!
Ik zou gewoon kijken wat je mooi vindt en in welke maten dat te krijgen is, en als dat zowel 18" of 19" is dan zou ik gewoon kiezen wat je het mooist vindt.
Ik ben van 18" naar 19" gegaan vrijwel zonder comfortverlies. Tevens is mijn auto flink verlaagd op een schroefset dus ik zou het in theorie nog wat meer moeten vernemen als iemand op een standaard onderstel of alleen verlaagd op veren.
Verlagen met Eibach Pro is voldoende om 19" goed te laten staan.
Ik ben van 18" naar 19" gegaan vrijwel zonder comfortverlies. Tevens is mijn auto flink verlaagd op een schroefset dus ik zou het in theorie nog wat meer moeten vernemen als iemand op een standaard onderstel of alleen verlaagd op veren.
Verlagen met Eibach Pro is voldoende om 19" goed te laten staan.
+1 ik sluit mij helemaal bij griffendahl aan.. van 19 krijg je geen spijt, mits het wel van goed kwaliteit is anders....
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- Dominic-Breda
idd check mijn showroom anders 
Staan foto's van 18" verlaagd en 19" verlaagd pag 1

Staan foto's van 18" verlaagd en 19" verlaagd pag 1