introduction :)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Ashley Present

introduction :)

Bericht door Ashley Present » 27 dec 2010, 17:51

hey leden

Sinds vandaag ben ik nu ook lid van dit forum :) ik ben een 22-jarige student uit België die sinds 2 maand in het bezit is van zijn eerste BMW namelijk een E46 320D sedan full option met zo'n 110.000 km op de teller.
Heb hiervoor nog 3 andere wagens gehad namelijk mijn eerste autootje een ford fiësta Zetec-S (motor vastgelopen) dan heb ik met Honda Accord V-tec gereden en dan heb ik nog een tijdje gebold met renault megane coupé cabriolet (per totale). Nu moet ik wel zeggen dat BMW wel de veruit de meest aangename wagen is om mee te rijden, vlot en betrouwbaar ;) vanaf ik me in mijn zeteltje zet voel ik me meteen thuis :P

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat mijn BMW zijn prestaties ondermaats waren. Hij trok alles behalve goed op en haalde de kaap van 160km/u niet eens. Dus heb ik hier maar meteen een topic geopend, waarbij men mij meteen te hulp schoot. met speciale vermelding voor grihendall ;) Ben dan maar meteen aan het sleutelen gegaan: EGR volledig opgepoetst en mijn LMM eens grondig nagekeken deze laatste is stuk en moet dus vervangen worden. Voorlopig rijd ik dus rond met mijn LMM losgekoppeld tot deze vervangen is. Maar de prestaties zijn wel al de hoogte ingegaan, eens benieuwd wat dat gaat geven met een nieuwe LMM :P

Mijn BMW zit nu in de startfase en in de loop der tijd ga ik er nog heel wat aan veranderen. het eerste dat binnenkort gebeurd is chippen ;D en de rest zal de toekomst wel uitwijzen ;)

Ik hoop dat ik op dit forum nog veel meer dan dit ga kunnen bijleren en nieuwe BMW-collega's ga ontmoeten :)

Vele groeten

Ashley Present

PS: binnenkort open ik wel een zogenaamde showroom ;)

Ashley Present

Re: introduction :)

Bericht door Ashley Present » 27 dec 2010, 17:54

Beens1

Bericht door Beens1 » 27 dec 2010, 19:01

Welkom Asley! :zwaai:
Mooie wagen, zo op het eerste gezicht. Fijn trouwens dat je al geholpen bent door dit forum, vaak komt het ook wel goed wanneer hier een vraag gesteld wordt! :)

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 27 dec 2010, 20:38

Ashley Present schreef: een E46 320D sedan full option...
Full option is een veel gemaakte fout ;) Die hebben we hier tot dusverre nog niet gezien, en ook de jouwe is het - op de foto te zien - niet. Fijn dat we je tot dusverre al hebben kunnen helpen :)

Welkom hier, hopelijk kun je hier nog meer info vinden om nog extra van je nieuwe aanwinst te genieten :) Een E46 320d met 110.000 op de teller is tegenwoordig al bijna een bijzondere vondst !! Wees er zuinig op :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”