Mijn naam is Vincent en ben inmiddels 30 lentes jong.
Ik woon samen en volgend jaar gaan wij trouwen.
De liefde voor BMW is mij met de paplepel ingegoten, mijn ouders hebben altijd BMW gereden en vanaf het moment dat ik het me kon veroorloven, inmiddels ruim 4 jaar geleden, ben ik ook BMW gaan rijden.
Het begon met een E36 318i executive sedan uit 1995, deze heb ik een paar maanden geleden verkocht.
Ik heb heel lang gezocht naar een hele nette E36 328i, uiteindelijk lukte dit niet en heb ik de hoop opgegeven nadat ik alleen maar ellendige auto's had gezien en proefgereden, dus besloten om mijn scoop te verruimen. Eind oktober vond ik een heel nette en volledig originele E36 316i Touring Sport Edition met net 200.000km erop, volledig BMW dealer onderhouden.
Dus deze gekocht en deze meteen opgeleukt met wat mooie oem spullen, M3 lip, M3 GT Corners, BMW Radio CD43 en de grote 18 knops OBC, titanium kleurige tellerringen, rode wijzers, ///M plaatje in het dashboard en 17" BMW Motorsport wielen.

Ik was van plan om weer lekker een paar jaar te gaan rijden met deze auto, dus daarom meteen goed geïnvesteerd in preventief onderhoud bij Gerrit Jonkers in Waardenburg en dus die leuke oem goodies erop.
Maar.... natuurlijk zal je altijd zien, ineens loop ik wel tegen die lang gezochte E36 328i aan, een Touring oorspronkelijk uit Duitsland met volledig ///M pakket en eigenlijk precies de opties die ik erop wilde hebben.
Dus bovenstaande toiuring staat weer te koop en de 328i staat inmiddels thuis voor de deur.
Het is een 328i uit 1997 geworden met heel veel leuke goodies erop en eraan.

Meer over deze auto zal ik posten daar waar het hoort.
Ik hoop ook hier de BMW hobby te kunnen delen met andere enthousiastelingen.
Mvg, Vincent