E46 die slecht draait.
E46 die slecht draait.
Ik heb een E46 uit 2002 (1.6ti) en nu is hij vanochtend begonnen met stotteren.
Stationair draait hij in te lage toeren en valt bijna uit in hoge toeren loopt hij ook slecht en is veel vermogen kwijt.
Daarnaast brand er nu ook een lampje op mijn dashboard. Het boekje zegt dat dit lampje staat voor slechte uitlaat gassen.
Wie weet wat dit betekend?
Bedankt.
Stationair draait hij in te lage toeren en valt bijna uit in hoge toeren loopt hij ook slecht en is veel vermogen kwijt.
Daarnaast brand er nu ook een lampje op mijn dashboard. Het boekje zegt dat dit lampje staat voor slechte uitlaat gassen.
Wie weet wat dit betekend?
Bedankt.
Re: E46 die slecht draait.
Als er een lampje brandt heeft ie een foutcode gevonden, dus zou ik 'm maar eens laten uitlezen...
uitlezen, als het EML lampje brand is dat een melding dat de waarde van je uitlaatgassen niet goed zijn 
kan een defecte lambda sensor zijn, maar ook een gescheurde inlaat slang, defecte luchtmassameter, en nog wat andere dingen.
even uitlezen dus
kan een defecte lambda sensor zijn, maar ook een gescheurde inlaat slang, defecte luchtmassameter, en nog wat andere dingen.
even uitlezen dus
als je labda sonde stuk is zal die niet moeten stotteren.... dan is het toch echt een ander probleem. even uitlezen dus
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
klopt, maar hij kan wel een fout geven op de lambda omdat de waardes door gemeten door de lambda buiten de toleranties vallen.
dit geeft alleen maar aan dat de uitlaatgassen niet goed zijn. waar de fout dan zit kan best het inlaat traject zijn.
had ik beter anders op moeten schrijven
dit geeft alleen maar aan dat de uitlaatgassen niet goed zijn. waar de fout dan zit kan best het inlaat traject zijn.
had ik beter anders op moeten schrijven
Koppakking checken.wiepie schreef:Ik heb een E46 uit 2002 (1.6ti) en nu is hij vanochtend begonnen met stotteren.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 
Ik denk Bobine! Hij loopt op 3 poten en veel vermogen kwijt idd.
Gr Chris
Gr Chris
BMW 316i EXE sedan 2002