Ik heb een f*cking groot probleem.
Ik heb een klappertje gemaakt aantal weekies terug zoals jullie allen wel weten langzamerhand denk ik..
En heb niet afgelopen weekend maar dat weekend daarvoor me voorkant weer hersteld..ook dit wisten jullie al..
Maar nu komt mijn grote probleem

Ik krijg mijn motorkap niet meer open!
Ik wilde vanochtend ff al me vloeistoffen na kijken (ook omdat me OBC aangaf dat me ruitenvloeistof leeg was)
Dus denk die vul ik ff en loop meteen ff alles na...
Probeer ik aan dat hendeltje te trekken onder je stuur, bijna geen beweging in te krijgen!
Normaal gesproken trek je hem stukje naar achter en voel je een soort klik zeg maar..
En dan hoor je je motorkap open springen..
Nu voel ik die klik niet (voelt alsof de kabel onder spanning staat :? ) en hoor me motorkap niet open springen!
Hoe moet ik dit nu oplossen?
Als ik me motorkap niet open krijg kan ik niets...
Alles zit daaronder zoals jullie weten (en dan bedoel ik natuurlijk niet je motor en je vloeistoffen).
Nee dan bedoel ik alle boutjes...
Me koplampen, me grill, me zijscherm, me knipperlichten, enz enz enz enz....
Dus ik kan helemaal niets!!!!
Hoe krijg ik dit in godsnaam open?
Wij hebben natuurlijk 2 gaten voorin waar je motorkap invalt zeg maar..
Normaal gesproken heeft een auto er maar één natuurlijk..
Nou heb ik het vermoeden dat die motorkap scheef zit (je ziet niets, de naden van me scherm ern me motorkap lopen evenwijdig..)
Maar we hebben wel me motorkap los gehad voor me zijscherm natuurlijk want deze zit er aan vast...
Dus nou heb ik het vermoeden dat we deze een paar mm hebben verschoven en verkeerd hebben vastgemaakt waardoor die er scheef in geklikt zit zeg maar...
Maar dat weet ik dus niet zeker, want dat maatje van me heeft hem vastgeschroefd, dus ik heb het vermoeden dat die scheef zit..
Maar als ik die naden volg lijkt alles recht te zitten :?
Maar in ieder geval heb ik nu dus een heel groot probleem want krijg me motorkap niet open

Nou hoop ik dat jullie nog een oplossing hebben of een mogelijkheid wat ik kan proberen?
Want hij moet natuurlijk open...
Anders kan ik helemaal niets meer!
Zou ik misschien me grill kapot kunnen slaan? Is natuurlijk plastic? Kan ik dan als ik die kapot sla kan ik dan met me hand eronder komen en hem misschien los klikken?
Of zeg ik nou iets heel stoms? Kijk er moet een oplossing komen en als dit de goedkoopste oplossing is moet ik die maar handhaven...
Dan koop ik wel weer een nieuwe grill dat maakt me niet uit, maar moet natuurlijk wel zeker weten dat dit helpt en niet dat ik zometeen me grill aan puin sla en het heeft nog geen nut!
Please guys!
Ik smeek jullie, HELP ME!
Ik moet hem open krijgen...
Moet gewoon

Alvast bedankt voor jullie reacties en jullie hulp!
Greetz Simon