ineens geen ruitenwisser
-
martijn77
ineens geen ruitenwisser
hoi, ik reed vandaag met mijn bmw in de sneeuwbui, met de ruitenwisserstand op automatisch en ineens deed niets het meer.
wat ik ook deed aan de hendel de wisserbladen bleven zitten waar ze zaten. bij stoplichten 2 keer motor aan en uit en stuur ff op en neer gedaan (ja je moet toch wat?) en daarna ineens weer functioneel........iemand enig idee wat dit kan zijn of dat het een voorbode is van iets wat stuk aan het gaan is?
wat ik ook deed aan de hendel de wisserbladen bleven zitten waar ze zaten. bij stoplichten 2 keer motor aan en uit en stuur ff op en neer gedaan (ja je moet toch wat?) en daarna ineens weer functioneel........iemand enig idee wat dit kan zijn of dat het een voorbode is van iets wat stuk aan het gaan is?
Re: ineens geen ruitenwisser
Motortje is waarschijnlijk aan vervanging toe van de ruitenwissers, even langs de dealer om te laten checken 
-
Michiel Bos
LOL@Griffendahl
Check dit draadje eens:
http://www.bmwportal.nl/e46-algemeen-f3 ... er#p216853
Het gebeurt blijkbaar vaker, relais vervangen is (vaak) de oplossing.
Succes!
Check dit draadje eens:
http://www.bmwportal.nl/e46-algemeen-f3 ... er#p216853
Het gebeurt blijkbaar vaker, relais vervangen is (vaak) de oplossing.
Succes!
Ik heb hetzelfde probleem gehad, mijn ruitenwisser relais was stuk dit komt heel vaak voor.
15 euro bij de dealer een lang bruin relais onder de zwarte plaat onder de motorkap voor de linker schokdemperpoot 4 maal imbus 5 los en je kunt er zo bij
15 euro bij de dealer een lang bruin relais onder de zwarte plaat onder de motorkap voor de linker schokdemperpoot 4 maal imbus 5 los en je kunt er zo bij
Ik heb het ook sinds een weekje. Dat opeens uit het niets de ruitenwissers het niet meer doen. Als je dan stil staat en een aantal keren de contact aan en uit doet, doet die het op een gegeven moment weer?
Relais dus?
Relais dus?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Kan misschien ook door een kapot contactslot komen, rommel maar eens gewoon met je sleutel zonder het contact aan/uit te zetten.