Algemene E46 winterbanden Topic!
Re: Algemene E46 winterbanden Topic!
Ik heb 15" LM velgjes. Kosten tegewoordig niet meer zo veel maar het ziet er wel beter uit.. 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
-
Hee lui,
ik ben ook op zoek naar een setje. Maar kon zo 1-2-3 niet vinden of 16" ook onder een 330d past. Is dit het geval of is het minimaal 17"?
Thnx
ik ben ook op zoek naar een setje. Maar kon zo 1-2-3 niet vinden of 16" ook onder een 330d past. Is dit het geval of is het minimaal 17"?
Thnx
Zie het artikelen gedeelte op de index van BMWPortal 

-
Thnx!
17" it is dus...............
17" it is dus...............
Gisteren via autobandenmarkt een 4 tal Continental Wintercontact TS830P banden besteld in de maat 225/45/17 nu nog hopen dat de verwachte sneeuw even uitblijft.
Keuze was Dunlop 3D of Nokian. Prijsverschil Nokian - Continental was niet al te veel, 15 euro per band. Dus dan maar de Conti's.
Keuze was Dunlop 3D of Nokian. Prijsverschil Nokian - Continental was niet al te veel, 15 euro per band. Dus dan maar de Conti's.
- DJLeonardo
Die conti's zijn ook als beste getest bij de consumentenbond geloof ik. Niet dat ik fan ben van die testen van hun, maar goed. Het wordt van de week erg koud zag ik op het weerbericht. Vorst overdag. Dus de winterbanden gaan dit jaar vroeg hun bestaansrecht verdienen.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
- Dominic-Breda
Ik heb mijn setje 19' breytons eraf gehaald voor de winter.
Nu liggen de 18" style 72 erop, dit is dus een breedset.
Nu wilde ik daar winterbanden om doen, maar dat werd hier een beetje afgeraden.....
Wat kan ik dan het beste nemen ? (voor maat end)
Nu liggen de 18" style 72 erop, dit is dus een breedset.
Nu wilde ik daar winterbanden om doen, maar dat werd hier een beetje afgeraden.....
Wat kan ik dan het beste nemen ? (voor maat end)
Wat je zou kunnen doen, in volgorde van best naar minst slim...
- 2 MV72 voorvelgen erbij zoeken en dan 225 rondom, zie je bij MV72's toch amper... Of gewoon voor een andere set velgen gaan kijken, Style 73 is bijvoorbeeld erg geschikt voor winterbanden, kan je er ook gewoon 205 breed om leggen.
- Gewoon zo laten en dan rondom 225 monteren, dan heb je wel een achterband die veel meer getrokken op een velg ligt als de voorband... Voor de looks niet zo optimaal dus.
- Gewoon 225 voor en 255 op je MV72's monteren zoals voorgeschreven, dan heb je eigenlijk bredere banden achterop dan ideaal is in de winter, maar het staat wel goed...
- Dominic-Breda
hmmzz, weer lastig....
Hoe staan jullie tegen over Hankook winterbanden ?
Hoe staan jullie tegen over Hankook winterbanden ?
@Dnl: Vriend van mij rijdt op Vredestein Wintracs en is daar erg tevreden over in de winter.
volgens mij worden alle huyundai's fabrieksaf op hankook gezet
niet slecht, maar niks bijzonders, mijn moeders i10 heeft ze er ook onder liggen (zomerbandjes) voor zo'n i10 heb ik daar niks mee te klagen, wat het doet op een grote zware wagen durf ik niet te zeggen

niet slecht, maar niks bijzonders, mijn moeders i10 heeft ze er ook onder liggen (zomerbandjes) voor zo'n i10 heb ik daar niks mee te klagen, wat het doet op een grote zware wagen durf ik niet te zeggen
Leden vergeet niet om de banden via onze link te bestellen
..
@320driver, ik ben al voorzien van banden hoor
..

@320driver, ik ben al voorzien van banden hoor

- Dominic-Breda
als je zo kijkt staan de hankook's wil gemiddeld
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?s ... t_by=preis
Of kan ik dan beter falken nemen ?
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?s ... t_by=preis