Plug and Play (face-lift) Achterlichten [Depo]

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Vigilante

Plug and Play (face-lift) Achterlichten [Depo]

Bericht door Vigilante » 12 nov 2010, 11:08

Beste BMW-ers,

Sinds een dag rij ik trots rond met de face-lift achterlichten (niet LED) welke ik als plug & play setje heb aangeschaft van het merk DEPO. Als BMW-newbe :? heb ik uiteraard niet met alles rekening gehouden (| en zo kwam ik tot de conclusie dat de lamphouder (deksel) na installatie van de nieuwe lichten niet meer teruggeplaatst kan worden daar het binnenwerk van de lamphouder een hoop obstakels opwerpt. De lamphouder is ook overbodig geworden omdat de lampen nu in de nieuwe unit vast zitten. Echter wil ik toch wil graag de ruimte van de achterlichten weer netjes afsluiten met behulp van een deksel.
Nu kan ik natuurlijk het hele binnenwerk er uit slopen :X (ja ik durf...lol) maar uiteraard laat ik de deksel liever in tact en wil ik een lege lamphouder (deksel) kopen met enkel een glaasje voor de kofferbak verlichting en verder niets er in, een soort dummy :roll:

Ik heb al aardig wat zoekwerk verricht maar heb tot op heden nog geen resultaat geboekt, heeft iemand van jullie wellicht een passende oplossing of een site welke ik nog eens kan proberen?

Groet Vigi.... :zwaai:
BMW 320i Executive Sedan, Step-tronic - E46_AV11 - M54 < 2,2 Liter > 170pk / 210 Nm - bj: 09-2000

http://picasaweb.google.com/11328070472 ... directlink

Hennep
Contacteer:

Re: Plug and Play (face-lift) Achterlichten [Depo]

Bericht door Hennep » 12 nov 2010, 15:36

Andere achterlichten. Als ik mij niet vergis hebben de facelift look achterlichten van het merk Eagle Eyes wel de kappen om de binnenkant af te werken. Deze passen echter ook weer niet op de DEPO achterlichten.

Vigilante

Re: Plug and Play (face-lift) Achterlichten [Depo]

Bericht door Vigilante » 16 nov 2010, 18:01

Yup -_- , Heb toch maar een setje OEM lichten besteld met lampdeksel/houder inclusief. Dit kon ik niet zo laten, echt geen gezicht en BMW onwaardig :amen: Nu weer ff wachten dat het zooitje binnen is, waarom staken die postbodes nou juist nu (| . De zwarte knippers zijn ook nog niet binnen. Alles wat van de auto afkomt zal ik tzt. (wanneer ik voldoende gepost heb hier...) alhier aanbieden op de site.

Vigi :zwaai:
BMW 320i Executive Sedan, Step-tronic - E46_AV11 - M54 < 2,2 Liter > 170pk / 210 Nm - bj: 09-2000

http://picasaweb.google.com/11328070472 ... directlink

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”