Sommige zullen mij wel kennen want ik zag al veel bekende namen hier van een ander forum.
Maar ik ben dus mike en ben 23
Ik ben sinds kort naar een klein dorp in Friesland verhuist na 23 jaar in spijkenisse gewoond te hebben , een hele verandering kan ik wel zeggen haha.
Maar ik heb nu ongeveer een half jaar mijn eerste bmw na een renault megane coupe en een opel astra coupe gereden te hebben.
Maar Het is een Zwarte bmw 320i uit juli 2001 met toen ik hem kocht 52000 km op de teller . Hij zit niet bomvol opties maar hij is voorzien van een afneembare trekhaak, zwarte hemelbekleding, sportstuur, chrome raamlijsten en 18 inch m5 replica velgen.
Na nu een half jaar een bmw gereden te hebben kan ik niet anders zeggen dan dat ik niet snel meer van het merk ga afwijken wat een heerlijke auto is dat zeg.
Ik ben niet van plan er veel aan te veranderen want dat vind ik absoluut niet nodig misschien in de toekomst een andere voorbumper en misschien led achterlichten maar meer zal het niet worden, komt nu eerst een vdo navi in met het speciale inbouwframe van bmw.
Volgens mij staat er nu wel genoeg over mij en mijn bimmer voor meer vragen hoor ik het wel.
Groeten,
Hier dan een aantal foto's