Monteren M3 bumper op coupe
Monteren M3 bumper op coupe
Ik zie op marktplaats regelmatig m3 look a like voorbumpers te koop incl mistlampen die je erbij kan bestellen
bv http://auto-diversen.marktplaats.nl/tun ... voorzijde-
heeft iemand ervaring met de montage en is dit een beetje te doen zonder niet al te veel aanpassingen .
Op foto`s vind ik het perfect eruit zien zonder niet al teveel naden etc .
alvast bedankt voor reactie`s
bv http://auto-diversen.marktplaats.nl/tun ... voorzijde-
heeft iemand ervaring met de montage en is dit een beetje te doen zonder niet al te veel aanpassingen .
Op foto`s vind ik het perfect eruit zien zonder niet al teveel naden etc .
alvast bedankt voor reactie`s
Re: Monteren M3 bumper op coupe
Met die imitatie bumpers kun je meestal nogal eens flink in de weer zijn... heb toen een x een imitatie bumper onder een honda prelude geprobeert te zetten..
Het paste en klikte allemaal NET niet fijn.. Dusja je kan beter iets meer uitgeven voor een echte M3 bumper denk ik.
Het paste en klikte allemaal NET niet fijn.. Dusja je kan beter iets meer uitgeven voor een echte M3 bumper denk ik.
Die dan niet past...
Omdat een originele M3 bumper aansluit op de originele bredere M3 spatborden...

- Dutch Delight
Onzin, past wel maar ook weer niet omdat je met een OEM M3 Voorbumper te maken hebt met een ander type bumperbalk. Dit is te fixen, maar vereist het nodige laswerk.Griffendahl schreef:Omdat een originele M3 bumper aansluit op de originele bredere M3 spatborden...

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Goede Imitatie M3 bumpers passen perfect. Dan heb ik het over de iets duurdere van ABS materiaal.
Kun je gewoon je huidige bumperbalk in zetten....
www. M3 register .nl
- Dutch Delight
Daarom past imitatie dus blijkbaar wel, en OEM niet.BertusE46 schreef:Goede Imitatie M3 bumpers passen perfect. Dan heb ik het over de iets duurdere van ABS materiaal.
Ik heb via de Dealer een OEM-M3 voorbumper verkocht aan iemand. Daaruit bleek uiteindelijk dat de bumperbalk etc. flink aangepast diende te worden.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Ik heb een m3 imitatie bumper op mijn touring. Deze is van ABS en na wat kleine aanpassingen heeft deze een goede pasvorm. De mistlampen gaan gewoon op de orginele kabels. De toeter moet ook verplaats worden aangezien deze in de orginele bumper zit gemonteerd.
mijn neef had een orginele m3 bumper op zijn 320 coupe laten zetten bij bmw dealer resultaat ; de bumper was breder waar hij samen komt bij de wielkast. mischien ook voorste spatborden m3 steken, en achter mooi breed laten maken zoals een m3 als we dan toch bezig zijn 

touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Is de binnenbalk makkelijk te demonteren/monteren dan?B46 schreef:Goede Imitatie M3 bumpers passen perfect. Dan heb ik het over de iets duurdere van ABS materiaal.
-
Je moet het gewoon laten doen op de plek waar je het koopt. Dan betaal je iets meer maar heb je wel zekerheid!!