Eibach Pro... Te laag?
Re: Eibach Pro... Te laag?
Dat kan zelfs bij een E46 ook (alleen niet aan de voorkant...)
Voor wat betreft die veren, ik denk dat Fabian het wel bij het rechte eind heeft, er moet iets in die veren zitten dat gewoon niet helemaal lekker is... Verkeerde veren, productiefoutje, wat dan ook...
Voor wat betreft die veren, ik denk dat Fabian het wel bij het rechte eind heeft, er moet iets in die veren zitten dat gewoon niet helemaal lekker is... Verkeerde veren, productiefoutje, wat dan ook...
Re: Eibach Pro... Te laag?
Krijg je zo'n welles-nietes spelletje zit je ook niet op te wachten x|
Re: Eibach Pro... Te laag?
Moeizaam gedrag, de veren bepalen de hoogte en klaar.
Laat ze anders maar verklaren, waarom je schokbrekers kan verwijderen als je de veren laat zitten (achterzijde.)
Daarbij zakt de auto ook nagenoeg niet in. Je moet er alleen niet mee rijden, dan wordt je zeeziek :r
Andersom kan het echt niet.
broodje aap verhalen met de hoop dat je ook nog ff een paar dempertjes aanschaft
Laat ze anders maar verklaren, waarom je schokbrekers kan verwijderen als je de veren laat zitten (achterzijde.)
Daarbij zakt de auto ook nagenoeg niet in. Je moet er alleen niet mee rijden, dan wordt je zeeziek :r
Andersom kan het echt niet.
broodje aap verhalen met de hoop dat je ook nog ff een paar dempertjes aanschaft

Re: Eibach Pro... Te laag?
Het inveren moet moeilijk gaan en hij moet snel afremmen. Kan je continu echt blijven doorduwen (schommelen) zonder dat het gevoel hebt dat de schommeling niet afgeremd wordt dan is het mis.
Maar dat had je met rijden ook wel gemerkt. Het wordt voor je gevoel dan net zo'n amerikaanse dweilbak.
Maar dat had je met rijden ook wel gemerkt. Het wordt voor je gevoel dan net zo'n amerikaanse dweilbak.
Re: Eibach Pro... Te laag?
Precies, maar als de auto in 1 x omhoog komt en niet door blijft deinen zit je wel goed.
Anders krijg je als je dus meerdere malen achter elkaar gaat duwen dat het net een stuiterbal wordt.
Simpel gezegd mag de auto niet hoger terugveren als de normale rijhoogte.
Anders krijg je als je dus meerdere malen achter elkaar gaat duwen dat het net een stuiterbal wordt.
Simpel gezegd mag de auto niet hoger terugveren als de normale rijhoogte.
Re: Eibach Pro... Te laag?
Vreemd alleen om daar een gebruiksdatum aan te geven. Das dus ook geheel afhankelijk van jouw rijstijl en de gereden km's
Re: Eibach Pro... Te laag?
Helemaal mee eens, plus plotselinge lekkage en noem maar opFabian79 schreef:Vreemd alleen om daar een gebruiksdatum aan te geven. Das dus ook geheel afhankelijk van jouw rijstijl en de gereden km's

Re: Eibach Pro... Te laag?
Ikke nie begrijpe nie.
De door jou ontdekte 8 mm verschil door je winterset of zomerset verklaart niet waarom de auto met de Eibachs zoveel lager kwam te staan.
46mm moest 25mm zijn wat 21mm teveel is en dat is heel wat meer dan de 8mm welke door de winter of zomerset wordt veroorzaakt.
Nog even terzijde, bij welke verlagingsspecialist ben je toendertijd geweest voor je Pro-kit en schokdempertest etc.?
De door jou ontdekte 8 mm verschil door je winterset of zomerset verklaart niet waarom de auto met de Eibachs zoveel lager kwam te staan.
46mm moest 25mm zijn wat 21mm teveel is en dat is heel wat meer dan de 8mm welke door de winter of zomerset wordt veroorzaakt.

Nog even terzijde, bij welke verlagingsspecialist ben je toendertijd geweest voor je Pro-kit en schokdempertest etc.?
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Re: Eibach Pro... Te laag?
Aha da's al een stukkie duidelijker maar feit blijft eigenlijk dat de verlaging met de Pro-kit in jou geval te laag uitpakte. Lager in ieder geval dan Eibach en jij feitelijk voor ogen hadden.
Kan me niet voorstellen dat dit door je winterset alleen kwam is hier (Eibach verlaging) ooit nog helderheid over verschaft trouwens?
Enne JPO ken ik wel natuurlijk
Misschien ten overvloede maar voor de juiste bandenmaat ff hieronder klikken:
http://www.bmwportal.nl/performance-f35 ... 12415.html
Kun je precies bepalen wat je huidige en nieuwe bandomtrek wordt etc.
Kan me niet voorstellen dat dit door je winterset alleen kwam is hier (Eibach verlaging) ooit nog helderheid over verschaft trouwens?
Enne JPO ken ik wel natuurlijk

Misschien ten overvloede maar voor de juiste bandenmaat ff hieronder klikken:
http://www.bmwportal.nl/performance-f35 ... 12415.html
Kun je precies bepalen wat je huidige en nieuwe bandomtrek wordt etc.

KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER