Even voorstellen, JelleBmw

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Jellebmw

Even voorstellen, JelleBmw

Bericht door Jellebmw » 19 okt 2010, 22:00

Hee BMW fans

Ik snuffel al een tijdje rond op dit forum, en besloot om ook maar eens aan te melden wat natuurlijk dan wel zo eerlijk is, en om eens te laten zien waar ik in rij.

Het betreft een E36'er uit '94 met een 1,6L m43 motor, en ja soms mis je wat extra vermogen maar zolang ik noch student ben vermaak ik me prima.

In april 2009 haalde ik mijn rijbewijs, en schafte meteen een BMW aan. Ik ben altijd gek geweest op dit merk en toen ik bij een lokale garage op een auto stuite met de 3 bekende letters was ik al meteen verkocht. Het werdt toen een groene 316 Compact uit '98 met 210.xxx op de teller.

Na 2 maand kwamen er toch problemen en bleek dat de Beemer verkloot was door de vorige eigenaar( voornamelijk de motor ). Toen dit duidelijk was ben ik eigenlijk meteen gaan zoeken naar een vervanger wat natuurlijk weer een BMW moest worden, dezelfde week liep ik in een Showroom tegen mijn huidige BMW aan en deze toen ook maar meteen gekocht ( ook vanwege de hoge inruil prijs ). ( SHOWROOM ) http://www.bmwportal.nl/showroom-f75/bm ... 14583.html

Echt een geweldig forum is dit, super om te zien hoe iedereen elkaar helpt met mods en reparaties. Natuurlijk is het delen van onze gezamenlijke hobby ook leuk

Ik hoop noch veel profijt te hebben van dit forum zoals ideeen voor nieuwe mods, en of andere leden helpen met de probleempjes;)

Mvg Jelle

Puther

Re: Even voorstellen, JelleBmw

Bericht door Puther » 20 okt 2010, 11:51

Nou welkom Jelle!
Ik ben ook pas nieuw,.
Maar al veel geleerd in de afgelopen dagen!

Jellebmw

Bericht door Jellebmw » 20 okt 2010, 22:25

Hee Puther,

Leren op dit forum doe ik ook altijd wel, vind vooral de DIY erg handig;)

Puther

Bericht door Puther » 24 okt 2010, 13:01

Niet alleen leren,
Hier heb je ook temaken met vriendelijke gebruikers van een forum.
Dus je word hier niet belachelijk gemaakt als je het eens niet bij het rechte eind hebt.
Big PLus!! :W

Jellebmw

Bericht door Jellebmw » 08 nov 2010, 03:01

Ja dat zeker, hihi

Heb zelf ook vaak genoeg dingen bij het verkeerde eind gehad, maar begin de auto nu steeds beter te begrijpen. ( gelukkig ) :amen:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”