gekocht BMW 520i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
bmwracing

gekocht BMW 520i

Bericht door bmwracing » 25 okt 2010, 20:11

Hallo,

Ik heb sinds 3 dagen een mooie bmw e39 aangeschaft uit 1998 met 190.000km op de klok, de meeste jongelui van mijn leeftijd kopen een E36 maar ik wilde is wat speciaals waar je niet veel gasten van mijn leeftijd in ziet rijden, ik heb mijn lancia ypsilon ingeruild voor een echte auto, Ja een E39 maar omdat ik nog maar net me rijbewijs heb moest ik wel met een lichte motor beginnen inverband verzekering, toen ik de auto starte werd ik meteen verliefd op het geluid van de dikke 6 cilinder wat een prachtig geluid een radio heb je gewoon niet nodig, hij rijd veel beter dan de itiliaan schakelt soepeler veel meer vermogen niks valt met tegen ik wilde perse een E39 met climate control, cruisecontrol en de andere optie's hij heeft facilift voorlichten (en niet van die nepen) en achterlichten en natuurlijk de mooie chrome strip aan de achterklep. De auto stond te koop op marktplaats in voorthuizen dus ik met mijn vader op donderdag avond er naar toe even proefrijden en ik was meteen verkocht, groene kenteken platen er op van mijn vaders bmw motorzaak en de reis naar zeeland kon beginnen. Onderweg belde mijn vader op en die vond het wel is tijd om even te wisselen van auto(hij rijd zelf in een E46 320d touring uit 2002) nou ik dacht vooruit dan maar, maar na 50 km vond ik het wel weer tijd om te wissel ik was de 4 cilinder al weer zat maar me vader was meteen ook al verlief op mijn auto. Hij zij had ik maar een 330d gekocht dan had ik ook het mooi geluid van de 6 cilinder, thuis gekomen van een leuk lang ritje heb ik de auto geparkeerd en ben naar bed gegaan, de volgende dag de auto naar de loods gebracht en zaterdag met mijn vader er wat aan gedaan. Er mocht een nieuwe hendel aan om portier open te maken, zat er bij maar de man waar ik hem van kocht had geen zin om die er op te zetten, geef hem gelijk het is best een klote werk, maja na een uur werkte het perfect toen de kofferklep die ging niet open als je met je hand de knop in drukt, het probleem was het rubbertje wat niet goed was dus ook gemaakt, en de binnekant gestofzuigd en hij ziet er weer uit als nieuw behalven de buitenkant dat komt zaterdag.

op mijn hyves heb ik aantal foto's staan http://www.scania-zone.hyves.nl/

Terug naar “Stel jezelf voor”