Achterbumper Touring los
Achterbumper Touring los
Hallo allemaal,
Afgelopen week mijn 320D touring opgehaald nadat ik mijn Renault Scenic heb ingeruild. Wat een verschil....
Er is door de dealer een trekhaak op gemonteerd, het probleem is nu dat de achterbumper rechts wat naar beneden is gezakt. Één van de twee bouten die door de draagbalk gaat zit los en 'hangt' nu op de strip van de PDC. Ik kan nergens terugvinden hoe deze bout aan de bovenkant vastzit - zit er draad in de draagbalk of hoort er een moer op aan de bovenkant? Als ik de bumper omhoog druk en aan de bout draai pakt hij nergens op..
Ik dacht de strip bovenop de bumper te verwijderen om te zien hoe het vast hoort te zitten, maar mij is niet duidelijk hoe ik deze kan verwijderen. Het zal wel een kliksysteem zijn, bij andere auto's heb ik wel eens wat 'kapotgeklikt' dus ik ben wat voorzichtig.
Suggesties zijn welkom!
Afgelopen week mijn 320D touring opgehaald nadat ik mijn Renault Scenic heb ingeruild. Wat een verschil....
Er is door de dealer een trekhaak op gemonteerd, het probleem is nu dat de achterbumper rechts wat naar beneden is gezakt. Één van de twee bouten die door de draagbalk gaat zit los en 'hangt' nu op de strip van de PDC. Ik kan nergens terugvinden hoe deze bout aan de bovenkant vastzit - zit er draad in de draagbalk of hoort er een moer op aan de bovenkant? Als ik de bumper omhoog druk en aan de bout draai pakt hij nergens op..
Ik dacht de strip bovenop de bumper te verwijderen om te zien hoe het vast hoort te zitten, maar mij is niet duidelijk hoe ik deze kan verwijderen. Het zal wel een kliksysteem zijn, bij andere auto's heb ik wel eens wat 'kapotgeklikt' dus ik ben wat voorzichtig.
Suggesties zijn welkom!
Re: Achterbumper Touring los
"Er is door de dealer een trekhaak gemonteerd"
Terug naar de dealer dus? :fuit:
Terug naar de dealer dus? :fuit:
Haha, ja. Dat is wel het meest logisch ja.... ware het niet dat ik daar in dit geval 1,5 uur voor moet rijden :-) Als het simpel is los ik het dan liever zelf op 
Dealers zitten door het gele land? Wellicht even naar de dichts-bijzijnde rijde?

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Psies, en dan de factuur linea recta naar de verkopende/monterende dealert!
Die bout zit door de bumpersteun vast, in een schroefdraad. Als je van onder kijkt met een zaklamp moet je het wel kunnen zien, waarschijnlijk moet je met een beetje jutteren met de bumper de bout wel weer door het gat kunnen krijgen en aan kunnen draaien.
Allen,
Bedankt voor de bijdragen en Harm, ik ga kijken of het op deze manier lukt.
Groet,
Richard
Bedankt voor de bijdragen en Harm, ik ga kijken of het op deze manier lukt.
Groet,
Richard