Ruitenwissers

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
vegito

Re: Ruitenwissers

Bericht door vegito » 24 okt 2010, 10:12

Inderdaad ik had laatst SWF merk ruitenwissers nou ech drama.. strepen en een vage spoor achterlaten tevens zitten ze niet stevig in de arm maar met een beetje speling zelfs me oude OEM bosch waren beter. Nu heb ik originele bosch gekocht vandaag proberen.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 24 okt 2010, 11:12

Laatste stukkie ruit zal ie nooit meepakken(rechts onderin),de ruit is daar te gebogen.ook de orginelen die ik der eerst op had kwamen daar niet op de ruit,swf was idd drama,ik gaf de ruit de schuilt omdat ie vol steenslag zat,maar naar plaatsing nieuwe ruit was er nog steeds geen verbetering,heb nu van die hele slapen dingen,looks is klote maar doen het wel goed.
Maar ook die pakken dat stukkie niet,kan me ook niet boeien want daar kijk ik toch nooit door heen. 8)

bmwpeter

Bericht door bmwpeter » 24 okt 2010, 17:52

Ben ik blij dat ik de conventionele wissertjes erop heb zitten. Kwam laatst nog in de verleiding om de flatblades te proberen maar met mijn letterlijke onderbuikgevoel toch voor het oude vertrouwde gekozen. ;)
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 24 okt 2010, 21:01

Idd... Uiteindelijk zijn conventionele ruitenwissers gewoon de betere keus :)

Cliff

Bericht door Cliff » 24 okt 2010, 21:04

Ik heb die Aerotwins van Bosch...die vegen de hele ruit goed schoon...beter dan de conventionele in mijn ogen. Al is de bolling van de ruit van een E36 afwijkend t.o.v. een E46.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”