M3 spoiler voor een E46

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
BMW_Lemans

M3 spoiler voor een E46

Bericht door BMW_Lemans » 13 okt 2010, 17:11

Hallo,

Ik vind het :///m: lip super mooi staan op BMW's het gaat om de M spoiler lip.

Ik heb op marktplaats gezien dat ****** de m lipjes in kleur kan aanbieden. ik heb ze idd gekocht en het is een super flexibel spul wat je zo in de vorm van de achterklep kan buigen en ja ik laad nog wel een plaatje van de spoiler zelf bij portal. graag hoor ik reacties over de spoilers..Want deze spoiler is niet eigenlijk de spoiler die standaart op een :///m: 3 zitten maar later is verzonnen als goed is..Heb zelf wel een e36 maar die dingen zijn voor elk model te verkrijgen..

vriendelijke groet,
Mike

mantisnl

Re: M3 spoiler voor een E46

Bericht door mantisnl » 13 okt 2010, 18:19

Ik snap het niet helemaal maar waarom heb je niet gewoon de orginele gekocht? Zijn wel wat duurder maar dan weet je tenminste zeker dat het past! In kleur spuiten van zo`n spoilertje kost nou ook de kop weer niet.

BMW_Lemans

Bericht door BMW_Lemans » 13 okt 2010, 20:21

Hoi,

Bestaan deze dingen in het orgineel bij BMW dealer, ik heb ze zeer goed gezocht. Want ze worden overal aangeboden vanaf 30euro ongespoten. Ik ben weleens gaan vragen bij een spuiter maar dan kom je al heel gauw bij €80euro alleen aan spuiten, dan moetje het nog aanschaffen ook, kom je meer als 100euro uit, is nog geen ramp maar als ze voor €50euro in kleur worden aangeboden waarom niet. Op marktplaats staat er 1 adveteerder die het in originele kleur aanbiedt: dit zie ik zelf ook voor het eerst, maar het werkt wel.. :P waarschijnlijk is hetzelfde verkoper als m3spoilers.nl

vriendelijke groet,
Mike

Frenkz

Bericht door Frenkz » 13 okt 2010, 20:55

Veel spoilers die op MP voorbij komen voor 30-70 euro zijn niet origineel.
Originele komen ook wel eens voorbij op MP maar zelden, ik heb ook gewacht totdat er een originele langs zou komen en heb die gelijk gekocht, ik had geluk dat het gelijk in mijn kleur was. betaalde iets van 100 euro. Past perfect en ziet er top uit !

in mijn showroom kan je het zien hoe het staat :!

BMW_Lemans

Bericht door BMW_Lemans » 14 okt 2010, 03:03

Hij ziet er idd smetteloos uit, maarja hebje geen problemen gehad met het 3M plakspul als het goed is, hebben ze dat al een keer geplakt op een auto.

vriendelijike groet,
Mike

Frenkz

Bericht door Frenkz » 14 okt 2010, 07:33

Nee de spoiler was nieuw inc bevestigingsmateriaal. Maar mocht je dat niet hebben kan je het ook kitten.

BMW_Lemans

Bericht door BMW_Lemans » 14 okt 2010, 12:42

Jaaa, dat is prima..dat is wel speld zoeken in het hooi..Een originele spoiler ook toevallig zelfde kleur ook nog is nieuw..Want met kitten enzovoorts heb ik toch wel liever een NIEUWE imi spoiler incl bmw kleur met 3M plaktrip. Mocht het nodig zijn dan kun je het later ook makkelijk eraf kunnen halen zonder schade op de voertuig of misschien spoiler te richten. Tegenwoordig zijn die spullen van zeer goede kwaliteit en kosten niks

mikkev

Bericht door mikkev » 19 okt 2010, 19:20

Deze meneer bied zelf spoilers te koop aan op e46.nl en is dus gewoon zijn eigen product aan promoten!
Dicht dit topic!

bmwpeter

Bericht door bmwpeter » 23 okt 2010, 15:45

Nou Mike laat maar eens een paar foto's zien van die mooie "M3"-spoilertjes.

Ook als promotiemateriaal is dat natuurlijk erg wenselijk en aan te bevelen om hier spulletjes te kunnen slijten ;)

Op foto's zijn we dol dus laat maar komen die mooie plaatjes :~
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER

Dnl

Bericht door Dnl » 23 okt 2010, 18:28

Topic close!
Voor bedrijven geldt dat acties, verkoop, aanbiedingen en aanprijzen van het bedrijf zonder overeenkomst met BMWPortal.nl niet is toegestaan.

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”