328 ci inlaat veranderen en katvervangers.

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
poeria

328 ci inlaat veranderen en katvervangers.

Bericht door poeria » 18 okt 2010, 19:47

hallo mensen.

ik heb een vraag aan jullie ik heb onlangs een 328ci gekocht en ik heb gehoord dat als je een inlaat van een 325 erop zet dat je tog best wat pktjes kan winne. omdat het blok geknepen is.. ?

nou heb ik op het internet wat info gezocht en sommige zeggen dat je bij een 2.8 met dubbele vanos geen inlaat van een 325 kan gebruiken. ik zou graag wille weten wat jullie ervan weten en of iemand het al eens heeft geprobeerd op zijn auto.

mijn volgende vraag is over het spruitstuk van mijn auto want ik wil er graag een spaghetti spruitstuk opzetten maar het probleem is dat de kats in het spruitstuk zitten. bestaan er spruitstukke voor de 2.8 met katvervangers erin?

alvast bedankt mense
gr poeria
M-power

hanse46

Re: 328 ci inlaat veranderen en katvervangers.

Bericht door hanse46 » 19 okt 2010, 12:20

Dat verhaal van je inlaatspruitstuk gaat alleen op als je een E36 hebt met een enkele vanos. Dubbel vanos zoals de E46 lukt niet meer. Dus dat kun je vergeten.

Uitlaatspruitstuk klopt inderdaad, de kats moet je overzetten (laswerk dus) maar daar kun je bijvoorbeeld de kats van een M3 voor pakken of een racekat. Uitlaatspruitstukken met katalysator zijn er niet zover ik weet.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”